anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De aseara nu mai functioneaza decodorul

Gio123
Junior

Buna ziua, de aseara nu mai functioneaza decodorul, zice ca nu receptiona semnal, si caut ca disperatul

9 Răspunsuri 9

Jay
Campion certificat

Salut!

Ai in link variantele puse la dispoziție de Orange, in funcție de situația in care te incadrezi..  https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187

Si aici ai un topic pentru clienții OROC.. https://comunitate.orange.ro/t5/informa%C8%9Bii-generale-achizi%C8%9Bie/cum-pot-contacta-serviciul-c...

 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Poți să suni la 300 sau 0374300300, din orice rețea și apoi formezi 1-2-2, pentru asistență. Te va prelua un operator care te va întreba despre ce este vorba și dacă nu veți găsi o rezolvare telefonică, va trimite echipa tehnică.

Dar sună acum, repede!

Baftă!

Gio123
Junior

Un numar de telefon sa pot vorbi cu un operator

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

300 sau 0374300300 (din orice rețea), apoi formezi 1-1-1-0 sau 1-2-2, chiar dacă robotul îți spune ceva ce nu te interesează direct. Dar la fiecare pas, trebuie să ai răbdare și trebuie să știi că  la un moment dat s-ar putea să te identifice Gia, cu ultimele 6 cifre din CNP.

Succes!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Ai reușit să vorbești cu ei?

Gio123
Junior

Nu

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Nu merge combinația aia?

delfinas
#StarMember

Gio, ai incercat sa dai o rescanare a canalelor?

Ce televizor ai, cumva un LG Smart sau Hisense?

Eu am pățit ceva asemănător ieri dimineață, deși sunt pe cablu și la Digi, nu la Orange. Un tv, mai vechi și care merge pe canale analogic,  avea semnal liniștit, celălalt, un LG Smart mai nou, care merge pe grila digitala, îmi tot zicea că nu are semnal pe toate posturile unde m-am plimbat. Am tot fâțâit cablul, nimic. Până când mi-a trecut prin minte să rescanez canalele, deși mă durea sufletul, că știam că , daca se rezolva cazul așa, urmează o perioadă de chin sa le pun iarăși în ordinea pe care mi-o doresc.

Slavă Domnului, a funcționat, mi-a găsit canalele.

Blue12
Senior

Daca problema nu s-a rezolvat si doresti sa intri in legatura directa cu un consultant fara a interactiona cu robotul, poti apela numarul 401 doar de pe un abonament Orange. Primele 40 de secunde sunt gratuite, apoi vei fii taxat cu 0.14€\min.