anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Eroare activare netflix

Flavian9
Junior

Salut! 

Am urmat pasii de pe myorange pentru activarea ofertei netflix pentru 12 luni, am intrat pe linkul primit pe telefon si mi-a aparut mesajul:

" Sorry, this offer from Orange Romania cannot be redeemed on this Netflix account.
Continue without this offer, or use a different Netflix account to redeem this offer. " 

Momentant nu sunt logat pe alt cont si nici nu aveam activat un cont netflix pe mailul asociat contului orange. 

Cum pot sa imi activez oferta? 

9 Răspunsuri 9

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Flavian,

Incearca sa copiezi link-ul din mail, si sa-l accesezi in fereastra privata. Vezi daca merge asa.

Client Orange

Am incercat, primesc aceeasi eroare. 

De asemenea am mai facut o cerere pe site, am primit un alt link dar tot fara succes .

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Posibil sa fie o problema generala cu activarea serviciului… Din pacate tot la 300/0374 300 300 ai cele mai multe sanse de rezolvare. Trebuie vazut ce se intampla pe cont, lucru pe care noi, cei din Comunitate, nu-l putem face. Suntem, in mare parte, clienti ca si tine. 

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Flavian9, ai ales din My Orange opțiunea Orange, cea cu simbolul de cadou? Ulterior selectării opțiunii trebuie ales numărul de telefon.

DanielaH_0-1671197583756.png

 

 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ești administrator de cont? Că altfel nu vrea. Încearcă să selectezi alt număr din cont ( de servicii fixe sau mobile) și vezi dacă reușești așa. 

Baftă!

DanielaH
Moderator

@Flavian9, ai reușit să activezi Netflix?

Din pacate nu, am incercat sa sun si la serviciul clienti dar nici in urma discutiei cu ei nu s-a rezolvat nimic. 

Flavian9
Junior

Intr-un final s-a rezolvat. Am încercat zilnic linkul primit pe SMS pana ce a funcționat. 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Perseverenta. 🙂 Felicitari! Ma bucur ca ai reusit!

Client Orange