la 30-12-2022 07:24 AM - editat ultima oară la 30-12-2022 08:11 AM de DanielaH
Buna ziua, de aseara nu mai functioneaza decodorul, zice ca nu receptiona semnal, si caut ca disperatul
la 30-12-2022 07:51 AM
Salut!
Ai in link variantele puse la dispoziție de Orange, in funcție de situația in care te incadrezi.. https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187
Si aici ai un topic pentru clienții OROC.. https://comunitate.orange.ro/t5/informa%C8%9Bii-generale-achizi%C8%9Bie/cum-pot-contacta-serviciul-c...
30-12-2022 07:54 AM - editat 30-12-2022 08:55 AM
Salutare!
Poți să suni la 300 sau 0374300300, din orice rețea și apoi formezi 1-2-2, pentru asistență. Te va prelua un operator care te va întreba despre ce este vorba și dacă nu veți găsi o rezolvare telefonică, va trimite echipa tehnică.
Dar sună acum, repede!
Baftă!
la 30-12-2022 07:25 AM - editat ultima oară la 30-12-2022 08:10 AM de DanielaH
Un numar de telefon sa pot vorbi cu un operator
30-12-2022 07:52 AM - editat 30-12-2022 08:55 AM
Salutare!
300 sau 0374300300 (din orice rețea), apoi formezi 1-1-1-0 sau 1-2-2, chiar dacă robotul îți spune ceva ce nu te interesează direct. Dar la fiecare pas, trebuie să ai răbdare și trebuie să știi că la un moment dat s-ar putea să te identifice Gia, cu ultimele 6 cifre din CNP.
Succes!
la 30-12-2022 01:13 PM
Ai reușit să vorbești cu ei?
la 30-12-2022 01:38 PM
Nu
la 30-12-2022 01:39 PM
Nu merge combinația aia?
30-12-2022 02:19 PM - editat 30-12-2022 02:59 PM
Gio, ai incercat sa dai o rescanare a canalelor?
Ce televizor ai, cumva un LG Smart sau Hisense?
Eu am pățit ceva asemănător ieri dimineață, deși sunt pe cablu și la Digi, nu la Orange. Un tv, mai vechi și care merge pe canale analogic, avea semnal liniștit, celălalt, un LG Smart mai nou, care merge pe grila digitala, îmi tot zicea că nu are semnal pe toate posturile unde m-am plimbat. Am tot fâțâit cablul, nimic. Până când mi-a trecut prin minte să rescanez canalele, deși mă durea sufletul, că știam că , daca se rezolva cazul așa, urmează o perioadă de chin sa le pun iarăși în ordinea pe care mi-o doresc.
Slavă Domnului, a funcționat, mi-a găsit canalele.
la 30-12-2022 04:24 PM
Daca problema nu s-a rezolvat si doresti sa intri in legatura directa cu un consultant fara a interactiona cu robotul, poti apela numarul 401 doar de pe un abonament Orange. Primele 40 de secunde sunt gratuite, apoi vei fii taxat cu 0.14€\min.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor