anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De 20 de zile încerc sa pot beneficia de grila de programe TV Premium

Micu123
Începător

De 20 de zile încerc sa pot beneficia de grila de programe TV Premium plătind pentru ea.

Nu vor sa îmi deschidă reclamatie.

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Le-ai scris din secțiunea Contact?

Le scrii aici, dacă ești client Orange Romania:

https://www.orange.ro/contact/

 Sau aici, dacă ești client Orange Romania Communications:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Baftă! 

RafaHelper
#StarMember

Salut @Micu123

Unde ai solicitat si cine nu vrea sa iți deschisa reclamație? Incearca sa ne oferi mai multe detalii, cu cat întrebarea ta conține mai multe detalii cu atât vei primi un răspuns mai repede si adăpat nevoilor tale.

DanielaH
Moderator

@Micu123, bun venit în Comunitate!

Te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii despre situația ta.