Am abonamentul TV pe o locație din care m-am mutat de un an de zile - cod client 0355****** (apartamentul fiind pus spre vânzare). Am solicitat mutarea postului pe noua locatie din str. Iancu de Hunedoara nr.12C, Vilaflor, Sc.*, ap*, Pipera, oras Voluntari, jud. Ilfov, însă fără razultatul scontat (plata abonamentului fiind achitata la zi). Se poate rezolva problema mea într-un termen agreabil? Aștept un răspuns din partea Orange.ro.
Salut. Sunt conditii similare intre locatii? Adica sa nu fie diferenta de viteza internet si numar de canale. Poate acolo de unde pleci este nr maxim de canale, iar la noua locatie sa fie doar 50. Poate nu pot sa mute abonamentul si trebuie cumva modificat. Desi intr-un an de zile trebuia sa va comunice detalii. Mult noroc sa aveti cu mutarea!
Salutare!
Ai depus o cerere in acest sens la serviciul.clienti@orange.ro sau într-un Shop, unde ți s-a dat și un număr de înregistrare?
Dacă nu, te sfătuiesc să faci rapid ceva.
Baftă!
Sărbători fericite!
Geo cred ca ar trebui sa editezi adresa. Nu ar trebui sa fie vizibila. Noi suntem oameni seriosi dar pot sa o vada si altii mai inventivi. Craciun fericit!
Salut, Geo-Geo! Bun venit în Comunitate!
Situația ta este în continuare spre analiză în atenția colegilor noștri și îți recomandăm să aștepți răspunsul lor.
P.S. Am editat noi adresa și codul de abonat din postarea ta pentru a nu fi publice.
Solicitarea am făcut-o de trei ori prin apel la 300 unde am așteptat de fiecare data între 5 și 20 minute ascultând “plăcuta” melodie, odată prin apel la 500 unde mi s-a indicat sa dau telefon la 300, și un e-mail la serviciul-clienti@orange.ro pe 25.09.21.