anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Care este motivul pentru care Orange.ro nu-și îndeplinește atribuțiile contractuale cu clienții săi?

Geo-Geo
Începător
Am abonamentul TV pe o locație din care m-am mutat de un an de zile - cod client 0355****** (apartamentul fiind pus spre vânzare). Am solicitat mutarea postului pe noua locatie din str. Iancu de Hunedoara nr.12C, Vilaflor, Sc.*, ap*, Pipera, oras Voluntari, jud. Ilfov, însă fără razultatul scontat (plata abonamentului fiind achitata la zi). Se poate rezolva problema mea într-un termen agreabil? Aștept un răspuns din partea Orange.ro.
9 Răspunsuri 9

teacher_
#StarMember
Salut! Când ai făcut solicitarea? Ai făcut prin apel la 300, sau pe mail?

Viocat
Senior certificat
Salut. Sunt conditii similare intre locatii? Adica sa nu fie diferenta de viteza internet si numar de canale. Poate acolo de unde pleci este nr maxim de canale, iar la noua locatie sa fie doar 50. Poate nu pot sa mute abonamentul si trebuie cumva modificat. Desi intr-un an de zile trebuia sa va comunice detalii. Mult noroc sa aveti cu mutarea!

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Ai depus o cerere in acest sens la serviciul.clienti@orange.ro sau într-un Shop, unde ți s-a dat și un număr de înregistrare? Dacă nu, te sfătuiesc să faci rapid ceva. Baftă! Sărbători fericite!

Viocat
Senior certificat
Geo cred ca ar trebui sa editezi adresa. Nu ar trebui sa fie vizibila. Noi suntem oameni seriosi dar pot sa o vada si altii mai inventivi. Craciun fericit!

DanielaH
Moderator
Salut, Geo-Geo! Bun venit în Comunitate! Situația ta este în continuare spre analiză în atenția colegilor noștri și îți recomandăm să aștepți răspunsul lor. P.S. Am editat noi adresa și codul de abonat din postarea ta pentru a nu fi publice.

Geo-Geo
Începător
Solicitarea am făcut-o de trei ori prin apel la 300 unde am așteptat de fiecare data între 5 și 20 minute ascultând “plăcuta” melodie, odată prin apel la 500 unde mi s-a indicat sa dau telefon la 300, și un e-mail la serviciul-clienti@orange.ro pe 25.09.21.

Geo-Geo
Începător
Ultima solicitare prin e-mail am făcut-o pe data de 12,10,2021 cu nr.160121236,.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Sper că de data aceasta să se rezolve și să nu mai ai probleme! Crăciun Fericit!

Geo-Geo
Începător
Aștept rezolvarea cazului, după care îmi retrag conținutul întrebării puse. George