01-11-2025 10:39 PM - editat 01-11-2025 11:00 PM
Antena 1, Antena 3, Antena Stars nu mai functioneaza pentru Orange TV Premium. Am rescanat posturile, dar degeaba. Nu e vorba de schimbarea pozitiei, ci pur si simplu nu mai merg. In urma rescanarii, nu mai apar deloc in lista. Ce s-a intamplat?
01-11-2025 11:23 PM - editat 01-11-2025 11:24 PM
Salutare!
Posibil sa fie niste probleme temporare. Încearcă o rescanare automata mai târziu.
Exista un topic similar deschis in comunitate.
https://comunitate.orange.ro/t5/tv/canale-trust-impact-antena-1/td-p/201235
Dacă nu reușești ar trebui sa contactezi serviciul clienți Orange pentru a depune o sesizare.
la 02-11-2025 08:47 AM
Multumesc pentru toate raspunsurile. Am depus sesizare si mi s-a spus ca este o avarie mai mare, la remedierea careia se lucreaza deja de ieri. Numai bine!
la 01-11-2025 11:37 PM
La mine functioneaza si eu tot tv premium detin...
la 02-11-2025 05:06 AM
Bună !
Ai tv satelit sau cablu?
Dacă ai tv satelit, poate să fie din cauza antenei dereglate sau altor lucruri, care fac să fie semnalul mai slab.
La cablu, funcționează fără probleme sau ar trebui să funcționeze, dar să nu se omită anumite frecvențe la scanare. Verifică bine și mufele, cablul, spliterul spliterele sau ce mai este pe acolo, ieșirea din ONT și apoi dă-i iar o rescanare .
Sper să funcționeze!
la 02-11-2025 10:07 AM
Poate este o problemă locală pe frecvența pe care emite programele Antena Grup. Cele mai sensibile frecvențe sunt 420 și 466 MHz, din cauza interferențelor. Pe vremuri, când Telekom/Zapp emitea în CDMA erau frecvent perturbate.
la 02-11-2025 05:12 PM
Update: inca nu s-a remediat si mi s-a spus ca probabil se remediaza maine. Deci (cel putin) 3 zile mai tarziu...
la 03-11-2025 10:10 AM
Salut
Da, nici la mine nu arata semnal la Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy, etc... toate detinute de catre Antena 1. Sunt din Bucuresti, de vineri seara de pe la ora 11-12 cam asa, a picat si nici pana azi nu si-a revenit, am sunat la ei si tot asa mi-au spus ca e o problema pe tara si ca va dura cel putin 3 zile, deci poate si mai mult. Desi nu prea cred in probleme tehnice de atata timp, nu cred ca s-au inteles la "contract" cu cei de la Antena 😅
la 03-11-2025 10:27 AM
Si eu am sunat la ei in weekend, mi-au deschis un ticket, mi-au trimis linkul prin sms si mi-au spus ca la linkul respectiv pot urmari statusul ticketului, dar in cateva ore mi l-au sters efectiv fara nicio notificare. Am sunat din nou sa fac sesizare si sa imi deschida ticket, dar nu mi-au mai deschis, desi mi-au confirmat ca dupa ce inchidem apelul, vor deschide. Probabil ca targetul lor e sa aiba cat mai putine tickete...
la 03-11-2025 12:11 PM
La mine e next level. Am 2 tv-uri ambele cu care CI+ . La unul merg programele și la altul nu. Ambele sunt conectate prin cablu. Am incercat nenumărate scanări, am reinstalat și tv-ul de la zero de 2 ori. O data îmi găsește 212 canale, alta data 205 și acum e blocat la 199. Am schimbat și cardurile între ele și degeaba, am verificat toate mufele, nimic. Foarte ciudat.
la 03-11-2025 12:15 PM
Salut tuturor!
Într-adevăr, în acest moment canalele Antena Group sunt indisponibile din cauza unei avarii tehnice. Colegii noștri lucrează pentru a remedia situația cât mai curand.
Mulțumim pentru înțelegere.
la 03-11-2025 12:17 PM
Multumim de raspuns! Avem si un timp estimativ pentru solutionare?
la 03-11-2025 12:35 PM
Din păcate nu avem, dar vom reveni și noi aici când vom primi confirmarea că s-a rezolvat.
la 03-11-2025 04:58 PM
De ce nu imi functioneaza niciunul din programele de la Antena 1?
la 03-11-2025 05:09 PM
Am primit un nou termen estimativ pentru rezolvarea problemei. Acesta este cel devreme 6 noiembrie.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor