anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Canale trust Impact - Antena 1

alex52
Începător

Salutare ,

Știți cumva ce se întâmplă cu canalele de la trustul Antena? Mi-a apărut fara semnal de aseară și am dat căutare la canale, iar acuma nu mai apar deloc în grila. Știți cumva ce s-a întâmplat ?

1 Soluţie acceptată‚

alex52
Începător

Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri , s-a rezolvat după vreo 5 căutări automate in vreo 3 zile , acuma apare .

Vizualizare soluţie în postul original

16 Răspunsuri 16

Pololică
#StarMember

Salutare!

TV este prin fibra sau satelit? Nu am auzit sa fie vreo rearanjare a canalelor.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dai o rescanare a grilei tv și vezi ce se întâmplă. La mine, pe cablu, văd că funcționează, dar poate este ceva local sau dacă ai tv satelit, poate le-au mai rearanjat sau poate s-a dereglat antena.

Eventual, dacă ai tv satelit, și nu mai prinzi anumite canale, mai faci o rearanjare foarte fină a antenei, mai verifici cablul, lnb-ul, conexiunile.

Baftă!

Razvan
#StarMember

Salutare! Verifică conexiunea cablurilor, poate ai pierderi de semnal și de calitate. Verifică la televizor din meniu - setari - canale - cautare manuala - puterea și calitatea semnalului. Esti pe fibra optica sau pe satelit, in functie de asta poti cauta manual programele direct pe frecventa care te intereseaza.

DanielaH
Moderator

@alex52, s-a rezolvat situația cu canalele? Te-au ajutat răspunsurile primite aici? Te așteptăm să revii cu vești bune.

La fel patesc si eu de 2 zile. Antena 1 nu are semnal 

salutare, de cateva zile am acceasi problema, lipsa programe trust antena ;restul canalelor funcționează perfect, am incercat aproape  toate solutiile oferite de comunitate, a ramas de solicitat echipa tehnica, cablul de pe scara blocului este model mai vechi fata de cel din casa.

Aștept opinia dumneavoastră!

alex52
Începător

Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri , s-a rezolvat după vreo 5 căutări automate in vreo 3 zile , acuma apare .

Ne bucurăm că s-a rezolvat și mulțumim pentru confirmare!

Te mai așteptăm în Comunitate.

DanielaH
Moderator

Salut tuturor!

Într-adevăr, în acest moment canalele Antena Group sunt indisponibile din cauza unei avarii tehnice. Colegii noștri lucrează pentru a remedia situația cât mai curand.

Mulțumim pentru înțelegere.

DanielaH
Moderator

Salut tuturor!

Au fost identificate anumite dificultăți tehnice în recepționarea unor canale TV. Dacă vă aflați în această situație, colegii noștri recomandă repornirea decodorului sau rescanarea grilei TV în cazul cardurilor CI+. Pașii compleți pentru rescanarea grilei TV sunt disponibili pe www.orange.ro/rescanare

Mulțumim.

Cristi-S
Junior

Eu am CI+ și în seara asta, când am pornit TV-ul, mi-a apărut un mesaj că grila a fost actualizată.

Pe 911 am Antena 1 HD, pe 912 Antena Stars HD, pe 913 Antena 3 HD, pe 914 Happy Channel HD și pe 915 ZU TV HD.

Dar în același timp Antena 1 HD e și pe 02, Antena Stars HD pe 04, Happy Channel HD pe 05, Antena 3 HD pe 101 și ZU TV HD pe 701. 

Dai rescanare grilă și vezi ce se întâmplă.

Mircean25
Începător

Am si eu aceiași problemă  cu antenele pe un televizor . Am un Samsung care functioneaza,si un LG care nu vrea .Amândouă au card CI+