E din cauza condițiilor celor de la HBO.
Pe scurt, probabil ai avut cont la HBO GO prin intermediul unui operator (pentru a putea vedea HBO pe post la TV) iar la schimbarea operatorului, care acum e Orange, vechiul operator nu ți-a șters contul complet. Zic de vechiul operator pentru că, conform condițiilor celor de la HBO GO, operatorul este responsabil de datele cu caracter personal al abonaților săi care s-au înscris/înrolat pentru opțiunea asta, nu abonatul/clientul în sine. Ceea ce e o prostie pentru că acum tu nu poți cere celor de la HBO să îți șteargă datele, să poți folosi aceeași adresă de email.
Prin situația ta am trecut eu acum câțiva ani.
Abonat Orange (mobil, TV și internet), am avut HBO GO. Renunț la Internet și TV, mă mut la DIGI, activez acolo HBO GO dar nu pot activa contul cu adresa de email, fiind deja "folosită". După lungi conversații și mailuri, s-au lămurit cei de la Orange ce trebuiau să facă - cerere la HBO să îmi șteargă datele de care ei, Orange, erau responsabili conform termenilor și condițiilor celor de la HBO.