anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Listă canale disponibile în TV Go la abonamentul prin fibră TV Explore Easy?

md75
Începător
Am abonament TV prin fibră Explore Easy cu opțiuni suplimentare Hungarian și Movie GO Unlimited.
Unde găsesc lista canalelor disponibile în aplicația Orange TV Go pentru acest abonament? În contul My Orange - ”TV - Opțiunea Orange - detalii abonament - TV Go - Vezi canalele - Toate canalele” nu se încarcă nimic.
Exemplu concret: pot urmări TV Paprika pe televizor, dar pe telefon în aplicația Orange TV Go îmi apare mesajul „Acest canal nu este inclus în oferta ta.” Am putut să văd și să înregistrez emisiuni în perioada 4-18 octombrie, acum pot doar să văd înregistrările de atunci.
P.S. Am fost la Orange Shop să întreb, mi s-a spus să sun la Serviciul Clienți 300. Am sunat la 300, mi s-a spus să trimit email la serviciul.clienti[...] cu copie CI atașată. De acolo nu am primit nici un răspuns...
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
Salut, md75! Bine ai venit în Comunitate! Lista de canale o poți vizualiza aici https://www.orange.ro/servicii-fixe/tv/abonament-tv-cablu/#channels dacă ai un abonament prin fibra Telekom și aici https://www.orange.ro/love/local/client-orange-fibra-500-si-tv-explore-easy dacă ai fibră de la Orange.

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

DanielaH
Moderator
Salut, md75! Bine ai venit în Comunitate! Lista de canale o poți vizualiza aici https://www.orange.ro/servicii-fixe/tv/abonament-tv-cablu/#channels dacă ai un abonament prin fibra Telekom și aici https://www.orange.ro/love/local/client-orange-fibra-500-si-tv-explore-easy dacă ai fibră de la Orange.

md75
Începător
Mulțumesc mult pentru răspunsul prompt! Am fibră de la Orange. La linkul primit am găsit Tv Paprika în Canale TVGo la nr. 602. Atunci de ce aplicația Orange TV Go îmi afișează „Acest canal nu este inclus în oferta ta”? Să fie din cauză că, pe același cont de email, am avut inițial cont Orange cu canalele gratuite și încă nu și-a făcut „upgrade”, după 5 zile de la activare?

DanielaH
Moderator
Înțeleg că ai depus deja o sesizare la noi. Recomandarea noastră este să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea colegilor noștri pentru că această situație implică analizarea contului tău personal, ceea ce nu se poate face în Comunitate public. Te așteptăm să revii cu vești bune când se va rezolva.

md75
Începător
Aștept atunci. Mulțumesc pentru ajutor!

DanielaH
Moderator
@md75, s-a rezolvat situația cu canalele?

md75
Începător
De la serviciul.clienti@orange.ro nu am primit niciun fel de răspuns la mesajul din 2 noiembrie. De la https://www.orange.ro/contact/ am primit în 12 noiembrie un număr de înregistrare cu mesajul că nu mă pot ajuta, „exista o solicitare in curs de rezolvare, in urma careia veti fi contactat in privinta solutionarii." Nu m-a contactat încă nimeni. E foarte frustrant, pe site-ul Orange in lista Canale TVGo de la abonamentul meu apar peste 20 de canale pe care nu le pot accesa in aplicatia de pe telefon. TV Paprika a fost gratuit o perioada in octombrie si m-a convins ca merita sa trec la Orange. Tocmai acest canal nu il pot accesa... Mai aștept. Mulțumesc oricum de follow up!

md75
Începător
Problema a fost rezolvată în 13 ianuarie de o domnișoară foarte amabilă de la Departamentul Tehnic (mulțumesc!) care m-a sunat și a asociat rapid abonamentul TV la contul Orange, totul funcționează perfect.

DanielaH
Moderator
@md75, ne bucurăm că s-a rezolvat și îți mulțumim că ai revenit cu feedback. Te mai așteptăm.