Eroarea respectiva apare la modelele incepand cu iPhone X daca nu ma insel, atunci cand este inlocuita bateria. Nu inseamna neaparat ca bateria cu care a fost inlocuita cea veche este neaparat "neoriginala", intrucat lucrul asta se intampla si cu bateriile originale. Inseamna doar ca nu a fost imperecheata cu placa de baza, cel mai probabil din cauza ca, din cate stiu eu, Orange nu este AASP (Apple Authorised Service Provider). Deci nu are acces la tool-urile de service. De asemenea, este posibil ca bateria sa nu fie originala, din acelasi motiv. Apple nu vinde baterii (cel putin nu inca) service-urilor neautorizate sau utilizatorilor finali. Speram ca lucrul asta sa se schimbe incepand cu 2022, dar...momentan, asta e situatia.
Presupunand ca bateria nu e una originala, nu inseamna neaparat ca e si de slaba calitate. Dar ca idee, pentru reparatii Apple iti recomand iStyle sau Cordon Electronics. Pe celelalte nu le stiu, sau nu recomand. Si asta nu pentru ca n-ar fi bune (cu toate ca la unele dintre ele nu m-as duce nici daca ar fi autorizate), ci pentru ca, la reparatii care au nevoie de "binecuvantarea" Apple, ai nevoie, din pacate, de un AASP.
Ai aici lista de AASPs: http://www.apcom.ro/service.html
Poti sa-l returnezi, pe motiv ca iti apare acea eroare in meniu, si nu stii cat de buna e bateria respectiva. In plus, in experienta ta de pana acum, nu prea tine bateria.
Si ca sugestie (si imi aduc aminte ca s-a mai cerut treaba asta mai demult), ar fi o idee foarte buna sa se mentioneze, in cazul device-urilor reconditionate, ce anume a fost inlocuit si cu ce. Pentru ca poate face o diferenta foarte mare.
Client Orange