anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Retea 5G pe Google Pixel 9 pro

AMarius
Junior

Buna ziua,

Dețin de curând un Google Pixel 9 pro XL, vândut oficial și în România. Din păcate nu am retea 5G, afișând doar LTE.

In urma unei întrebări puse celor de la Orange, încă aștept un răspuns ai soluții.

S-a lovit cineva de acest aspect cu noua serie Pixel 9 și ați găsit o soluție până la acest moment, sau aveți vreo soluție pe care as putea sa o incerc?

1 Soluţie acceptată‚

Alex_ORO
Ex Angajat Orange

Te duci in orice Shop Orange si ceri portare catre ORO. Pe langa contract, trebuie sa scrii si sa semnezi o cerere prin care atesti ca vrei portare intercompany, din ex-OROC in ORO.

Taxele de reziliere in caz ca ai avut reduceri la abonament nu se platesc. Daca cumva ai luat telefon in rate, pe ultima factura iti va veni de plata tot restul ratelor de plata.

#WeLikeOurCustomers
In ❤️ with learning

Vizualizare soluţie în postul original

27 Răspunsuri 27

DanielaH
Moderator

@AMarius, bun venit în Comunitate și mulțumim pentru topic.

Te rugăm să revii aici după ce primești răspunsul de la colegii noștri. Cu siguranță va fi util și altor membri sau vizitatori.

Între timp așteptăm comentarii și sugestii din partea utilizatorilor de Google Pixel din Comunitate.

VlaDi88
Junior entuziast

5G merge de la android 14 , am Pixel 7 si e functional 5G, vrei sa zic 9 pro xl 

Pixel 9 pro XL dețin, dar mă refer la toată seria pixel 9. Momentan pe acest telefon nu funcționează 5G prin Orange. Am incercat toate setările posibile, dar nu reușesc să rezolv acest aspect.

La mine a mai fost o problemă legată de SIM. După ce am făcut abonament cu 5G, a trebuit să schimb cartela SIM, că era destul de veche. Nu știu dacă asta a fost rezolvarea sau daca mi-a activat în Shop și ceva pe cont, dar în urma schimbării cartelei am avut 5G.

Eu am 9 pro, cu android 14 aveam 5G, dar cu android 15 nu mai am

Abrashcu
Junior entuziast

Ai incercat sa pui cartela într-un alt telefon pentru a vedea daca ai semnal 5G în zona.

Poți lua legătura și cu serviciul clienți pentru a verifica dacă serviciul 5G este activ.

Am avut semnal 5g pe acest pixel cand avea android 14, de cand am facut update la 15 nu mai am

Abrashcu
Junior entuziast

Am înțeles acest lucru insa nu strica sa verifici pentru a fi sigur că este de la soft telefon.

După actualizare ai incercat și o resetare din fabrica sau macar o resetare de rețea.

Dupa ce ai instalat android 15, mai ai semnal 5G?

Pololică
#StarMember

Oficial, Orange inca nu ofera suport pentru Pixel (lansarea oficiala a fost alaturi de Vodafone). Ai incercat sa verifici pe celelalte topice legate de Pixel din comunitate sa vezi ce setari sunt recomandate?

VlaDi88
Junior entuziast

VlaDi88_0-1724748204624.png

 

RstdWoo
Cunoscător

Google suporta 5G pe toate retelele din Romania - a se vedea pagina oficiala Google un Romania este listat ca tara pe 5G. Avand in vedere ca se vinde oficial in Ro, nu conteaza ce partener este, toate serviciile de retea merg pe toate retelele din Ro: 5G, VoLTE, VoWifi.

Ești sigur? Microsoft nu a avut niciodată suport VOLTE în Romania, deși a fost vândut oficial la toți operatorii. Pot da și un exemplu de model care încă are suport VOLTE, dar nu și frățiorul mai mic. 

arsradu
#StarMember

Salut,

Cateva lucruri de testat/clarificat:

  • Pe alte telefoane, in aceeasi zona, cu acelasi SIM, functioneaza totul ok?
  • E primul telefon cu 5G?
  • Esti client Orange Romania?
  • Abonament sau prepay?
    Daca esti abonat, verifica cu cei de la relatii clienti sa ai 5G-ul activat pe cont/abonament.
    Daca esti prepay, verifica sa ai o optiune de minim 5 euro, cu 5G.
  • Sistemul de operare sa fie la zi.
  • Verifica: Settings > Network & Internet > SIMs > Orange > Preferred network type: 5G
  • Verifica: Settings > Network & Internet > SIMs > Orange > Carrier settings version.
    Aici trebuie sa inceapa cu orange_ro si sa fie o versiune cat mai recenta. Ca idee, pe Android 15, versiunea este din 03.07.2024. Ideea e sa fie cat de cat recenta.

Daca pe alt telefon functioneaza, setarile sunt ok, carrier version este actual, si semnal exista in zona respectiva, e posibil sa fie un bug pe telefonul respectiv.

Deci, verifica chestiile de mai sus. Sper sa te ajute.

Client Orange