anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme Semnal Samsung S24+!

DKY99
Junior

Salutare, 

Am achiziționat recent un Samsung S24+ și constat spre uimirea mea ca am probleme cu semnalul (datele mobile),deși telefonul apare ca are semnal full ,stabilitatea semnalului la internet lasă de dorit . Nici mesajele pe wp nu se duc instant ,uneori durează 2 minute sa se transmită un mesaj . Am reconfigurat setările de net cu cei de la call center ,dar degeaba ,problema persista și sincer este tare enervanta .Pe wi-fi nu am vreo problema.

V-ati mai confruntat cu aceasta problema,cum ați rezolvat? 

P.S Vin de pe un s22+ ,iar acolo nu am avut vreo problema cu semnalul ,deși este aceasi cartela.

Mulțumesc 

1 Soluţie acceptată‚

MihaiC99
Junior entuziast

Salut,

Ai incercat o resetare a setarilor de  rețea?

Ai ultimul update instalat?

Ai incercat sa muti sim-ul in al doilea slot?

Întâmpini aceeași problema și la exterior?

Vizualizare soluţie în postul original

13 Răspunsuri 13

MihaiC99
Junior entuziast

Salut,

Ai incercat o resetare a setarilor de  rețea?

Ai ultimul update instalat?

Ai incercat sa muti sim-ul in al doilea slot?

Întâmpini aceeași problema și la exterior?

Salut,

Intampin peste tot pe unde ma duc problema ,o sa fac toate cele de mai sus ,testez și revin.

Mulțumesc 

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Din avion, pare să fie probleme la telefon. În jurul tău, mai au și alții probleme? Pe wifi cum se comportă? 

Salutare,

Nu are nimeni probleme în jur ,pe wifi merge foarte bine ,doar pe date mobile prezenta probleme ,nu era semnalul de net stabil ,aveam viteza de 8mb la download la măsurarea vitezei via speedtest.

Telefonul vechi s22+ plus cu aceeași cartela merge foarte bine pe datemobile.

Mulțumesc 

MihaiC99
Junior entuziast

Nu sa schimbat nimic în urma resetării?

Ba da ,vad ca merge acum ,mai testez pana mâine. 

Mulțumesc mult ❤️

MihaiC99
Junior entuziast

Cu plăcere, te așteptăm și cu un review in comunitate cu privire la telefonul achiziționat.

Ce a funcționat din cele menționate?

Partea de soft ,ori update-ul ,ori resetarea ,la cartela nu i-am modificat slot-ul ,sper sa îl tina. 

Rugaminte: o sa citez doua proverbe din IT:

  1. Daca functioneaza, nu schimbi
  2. Fiecare posibila rezolvare o faci pe rand.

Legandu-ma de punctul 2, era ideal sa vezi dupa fiecare cum functioneaza. Este posibil sa fie o problema singurala (ori de soft, ori o actualizare care a "stricat" niste setari, ori o resetare care a "actualizat" setarile de retea), ori un cumul (oricare combinatie intre cele 3). Asa puteai sa vezi daca se mai reproduce problema de unde ar putea sa vina problema. Teoretic, poate fi si o problema hard rezolvata printr-o actualizare (Apple mai actualizeaza driverele componentelor pri nactualizari de soft).

Salut ,

Problema a fost de la versiunea de Android pe care o avea telefonul ,acesta fiind nou ,era necesara actualizarea pentru care nu am primit info de la telefon și pentru care am întrat sa verific după ce a scris Mihai.

Dacă nu era Mihai returnam telefonul .

Va mulțumesc pentru ajutor ,

@DKY99, ne bucurăm că s-a rezolvat. Poți marca răspunsul care te-a ajutat ca soluție. În felul acesta îi vei ajuta și pe ceilalți membri să găsească mai ușor informațiile dorite. 

Mulțumim și te mai așteptăm.

Din păcate, deduc că problema e telefonul.

Încearcă varianta lui Mihai, să resetezi setările de rețea (vei pierde asocierile Bluetooth și wifi), dar ar putea fi o posibilă soluție. 

Dacă nici așa nu merge, recomand să-l trimiți în service. 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Mai dă-i din când în când o repornire, mod avion sau chiar o resetare a parametrilor de rețea și vezi ce se întâmplă. Posibil să aibă și el ceva probleme pe recepție sau de soft.

Baftă!