la 25-10-2024 10:17 PM - editat ultima oară la 18-11-2024 04:37 PM de MihaelaA
Salutare,
Am achiziționat recent un Samsung S24+ și constat spre uimirea mea ca am probleme cu semnalul (datele mobile),deși telefonul apare ca are semnal full ,stabilitatea semnalului la internet lasă de dorit . Nici mesajele pe wp nu se duc instant ,uneori durează 2 minute sa se transmită un mesaj . Am reconfigurat setările de net cu cei de la call center ,dar degeaba ,problema persista și sincer este tare enervanta .Pe wi-fi nu am vreo problema.
V-ati mai confruntat cu aceasta problema,cum ați rezolvat?
P.S Vin de pe un s22+ ,iar acolo nu am avut vreo problema cu semnalul ,deși este aceasi cartela.
Mulțumesc
25-10-2024 10:26 PM - editat 25-10-2024 10:36 PM
Salut,
Ai incercat o resetare a setarilor de rețea?
Ai ultimul update instalat?
Ai incercat sa muti sim-ul in al doilea slot?
Întâmpini aceeași problema și la exterior?
25-10-2024 10:26 PM - editat 25-10-2024 10:36 PM
Salut,
Ai incercat o resetare a setarilor de rețea?
Ai ultimul update instalat?
Ai incercat sa muti sim-ul in al doilea slot?
Întâmpini aceeași problema și la exterior?
la 25-10-2024 10:46 PM
Salut,
Intampin peste tot pe unde ma duc problema ,o sa fac toate cele de mai sus ,testez și revin.
Mulțumesc
la 25-10-2024 11:00 PM
Salutare!
Din avion, pare să fie probleme la telefon. În jurul tău, mai au și alții probleme? Pe wifi cum se comportă?
la 25-10-2024 11:04 PM
Salutare,
Nu are nimeni probleme în jur ,pe wifi merge foarte bine ,doar pe date mobile prezenta probleme ,nu era semnalul de net stabil ,aveam viteza de 8mb la download la măsurarea vitezei via speedtest.
Telefonul vechi s22+ plus cu aceeași cartela merge foarte bine pe datemobile.
Mulțumesc
la 25-10-2024 11:08 PM
Nu sa schimbat nimic în urma resetării?
la 25-10-2024 11:14 PM
Ba da ,vad ca merge acum ,mai testez pana mâine.
Mulțumesc mult ❤️
la 25-10-2024 11:15 PM
Cu plăcere, te așteptăm și cu un review in comunitate cu privire la telefonul achiziționat.
Ce a funcționat din cele menționate?
la 25-10-2024 11:18 PM
Partea de soft ,ori update-ul ,ori resetarea ,la cartela nu i-am modificat slot-ul ,sper sa îl tina.
la 28-10-2024 11:17 AM
Rugaminte: o sa citez doua proverbe din IT:
Legandu-ma de punctul 2, era ideal sa vezi dupa fiecare cum functioneaza. Este posibil sa fie o problema singurala (ori de soft, ori o actualizare care a "stricat" niste setari, ori o resetare care a "actualizat" setarile de retea), ori un cumul (oricare combinatie intre cele 3). Asa puteai sa vezi daca se mai reproduce problema de unde ar putea sa vina problema. Teoretic, poate fi si o problema hard rezolvata printr-o actualizare (Apple mai actualizeaza driverele componentelor pri nactualizari de soft).
la 28-10-2024 11:24 AM
Salut ,
Problema a fost de la versiunea de Android pe care o avea telefonul ,acesta fiind nou ,era necesara actualizarea pentru care nu am primit info de la telefon și pentru care am întrat sa verific după ce a scris Mihai.
Dacă nu era Mihai returnam telefonul .
Va mulțumesc pentru ajutor ,
la 28-10-2024 11:28 AM
@DKY99, ne bucurăm că s-a rezolvat. Poți marca răspunsul care te-a ajutat ca soluție. În felul acesta îi vei ajuta și pe ceilalți membri să găsească mai ușor informațiile dorite.
Mulțumim și te mai așteptăm.
la 25-10-2024 11:13 PM
Din păcate, deduc că problema e telefonul.
Încearcă varianta lui Mihai, să resetezi setările de rețea (vei pierde asocierile Bluetooth și wifi), dar ar putea fi o posibilă soluție.
Dacă nici așa nu merge, recomand să-l trimiți în service.
la 26-10-2024 04:22 AM
Salutare!
Mai dă-i din când în când o repornire, mod avion sau chiar o resetare a parametrilor de rețea și vezi ce se întâmplă. Posibil să aibă și el ceva probleme pe recepție sau de soft.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor