anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Retea 5G pe Google Pixel 9 pro

AMarius
Junior

Buna ziua,

Dețin de curând un Google Pixel 9 pro XL, vândut oficial și în România. Din păcate nu am retea 5G, afișând doar LTE.

In urma unei întrebări puse celor de la Orange, încă aștept un răspuns ai soluții.

S-a lovit cineva de acest aspect cu noua serie Pixel 9 și ați găsit o soluție până la acest moment, sau aveți vreo soluție pe care as putea sa o incerc?

1 Soluţie acceptată‚

Alex_ORO
Ex Angajat Orange

Te duci in orice Shop Orange si ceri portare catre ORO. Pe langa contract, trebuie sa scrii si sa semnezi o cerere prin care atesti ca vrei portare intercompany, din ex-OROC in ORO.

Taxele de reziliere in caz ca ai avut reduceri la abonament nu se platesc. Daca cumva ai luat telefon in rate, pe ultima factura iti va veni de plata tot restul ratelor de plata.

#WeLikeOurCustomers
In ❤️ with learning

Vizualizare soluţie în postul original

27 Răspunsuri 27

VlaDi88
Junior entuziast

Ma gandesc daca nu ar trebui sa incerce cu PixelIMS si Shizuku, probabil ceva activeaza in soft si ii da drumul la 5G hmm...

Pentru volte/vowifi, da. Pentru 5G…nu prea. 🙂 Dar sa vedem, poate se rezolva altfel. 

Client Orange

Salutare,

Mulțumesc pt soluții, dar momentan nu am soluții.

Telefonul anterior era un S23 Ultra care funcționa fără probleme pe 5G.

Referitor la carrier settings, singura mențiune în meniu care este echivalentă cu asta, este cea de Operator setting version, care nu poate fi accesată. Ultima versiune a acesteia este din 17.07.2024.

Dar repet, nu am acces la această opțiune în meniu, este doar specificata.

Da, nu este optiune clickabila. Doar un text. Dupa versiune as zice ca nu ar trebui sa ai probleme. Folosesti SIM fizic sau eSIM?

Ai posibilitatea sa incerci un alt SIM, orice alt SIM, de preferinta tot de Orange, si cu 5G pe cont, in acelasi telefon? E posibil sa fie si un bug de soft. Dar daca cu alt SIM de Orange merge, mai degraba pare ceva pe contul tau. 

Client Orange

O să incerc alt sim când am ocazia. Am sim, nu esim.

Ideea e că am abonament cu Orange Romania Communications, nu cu Orange. Știu că până de curând erau separate. Are asta vreo importanta?

Eh, aia e problema. De-aia nu-ti merge. Google nu are suport 5G pentru OROC pe Pixel, doar pentru ORO. De-aia nu ai 5G pe Pixel, dar ai avut pe Samsung. Si probabil de-aia o sa ai 5G pe ORO (poti sa incerci un Prepay, cu optiune 5Euro daca vrei), dar nu si pe OROC.

Solutia e incalcita, dar in mare, presupune trecerea serviciilor la ORO.

Client Orange

Deci trebuie sa trec acum pe alt thread: Cum trec de la OROC la ORO😂

Da...si cum treci, avand in vedere ca cele doua sunt, cel putin pe hartie, una si aceeasi? 🙂 Tehnic, se face portare. Practic...trebuie vorbit cu Orange. Dar da, cel mai probabil, aia e problema in cazul tau.

Pentru confirmare, se poate testa cu un SIM autentic de Orange Romania (chiar si Prepay). Daca pe ala merge, ai si confirmarea. 🙂

Sper sa rezolvi cu cei de la Orange. Din pacate, mai mult de atat nu prea ai ce face. 

Client Orange

Alex_ORO
Ex Angajat Orange

Te duci in orice Shop Orange si ceri portare catre ORO. Pe langa contract, trebuie sa scrii si sa semnezi o cerere prin care atesti ca vrei portare intercompany, din ex-OROC in ORO.

Taxele de reziliere in caz ca ai avut reduceri la abonament nu se platesc. Daca cumva ai luat telefon in rate, pe ultima factura iti va veni de plata tot restul ratelor de plata.

#WeLikeOurCustomers
In ❤️ with learning

AMarius
Junior

Buna ziua,

Că sa fac un update, in urma unei solicitări oficiale la telefon cu un angajat Orange mi s-au deschis tichet pt a fi soluționat de partea tehnica. Ulterior, m-au sunat pt a îmi rezolva problema, însă după multe verificări (presupun că erau multe, sper că nu tasta degeaba😂) a deschis alt tichet pentru a mă ajuta altcineva. Cu siguranță nici eu nu au soluții momentan, având în vedere că sunt la OROC.

Am testat cu un sim de la ORO si funcționează fără probleme pe 5G, așa că să nu vă fie frica sa vă achiziționați acest telefon.

Între timp, până vor rezolva ei acel (re)tichet voi face demersuri de portare in ORO.

Mulțumesc pentru sfaturile bune.

VlaDi88
Junior entuziast

Salut, tocmai am activat E-sim pe 9 Pro XL si iti pot confirma ca 5G a mers din prima, fara alte modificari

AMarius
Junior

Update 2: După portarea din OROC in ORo, in continuare nu am 5G. Sunt pe esimul dat de Orange la portare și tot nu funcționează 5G. Am toate setările făcute corect, sunt in zona in care aveam semnal 5G maxim. Am restartat telefonul de câteva ori.

Având în vedere faptul că merge 5G cu un alt sim de la Orange Romania, nu mai am nicio soluție. Voi returna telefonul.

Esti pe abonament sau prepay? Daca esti pe abonament, ai un abonament cu acces 5G? As zice ca in momentul asta, toate ar trebui sa aiba. Dar doar de confirmare. Pentru prepay, ai nevoie de o optiune activa de min 5 euro. 
Daca ai facut portarea, as zice ca cel mai probabil nu ti-au activat 5G-ul pe cont. Era bine sa fi cerut SIM fizic astfel incat sa poti testa usor in mai multe telefoane. 
Incearca sa iei legatura cu un operator, fie pe chat-ul Djingo de aici, fie telefonic, si cere sa verifice si sa-ti confirme ca ai 5G activ pe cont. Daca alegi varianta de chat, ca sa intri in legatura cu un consultant, trebuie sa scrii “transfer operator” (x2).

Client Orange