De acord cu tine.
🙂 La un telefon atat de scump, si asteptarile sunt pe masura. Se poate sa fie si un defect....dar, avand in vedere ca telefonul e nou (preuspun), sansele sunt destul de mici.
Telefonul l-ai configurat de la 0, sau i-ai dat restaurare dintr-un backup? Ar merge incercat si un factory reset (fara restore initial), si fara social media. Macar pentru comparatie. Ulterior, adaugate manual aplicatiile. Si eventual monitorizat astfel incat sa poti sa-ti faci o idee daca vreuna dintre ele consuma mai mult decat ar trebui.
De asemenea, bateria e noua. Ai incercat sa-i faci o descarcare completa pana la 0 (pana telefonul se inchide automat), si incarcare pana la 100%, cu telefonul inchis? Daca nu, incearca eventual si asta.
Si recomandarea mea ar fi, daca se poate, sa-l incarci de obicei intre 20% si 80-85%. Nu mereu de la 0-100. Nu-i face bine bateriei. La fel cum nu-i face bine sa-l folosesti (mai ales in aplicatii care consuma mult), cat timp e la incarcat.
Verifica, de asemenea, daca ai sau nu actualizari de sistem. In caz ca ar putea sa fie un bug in versiunea pe care o ai acum.
Astea ar fi cateva chestii pe care le poti incerca acasa. Daca e vreo problema de fabricatie si telefonul trebuie trimis in service...asta o sa dureze. De-aia cred ca ar fi o idee buna sa faci un pic de debugging pe partea ta, pana sa ajungi la concluzia clara ca problema e de hardware si telefonul trebuie trimis in service.
Client Orange