anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

S21 ultra readus la viata

Alex1105
Junior

Salutare,

Am sa va impartasesc si voua experienta mea cu al meu S21 ultra; la care surprinzator acum o luna de zile, in timpul noptii cand vizionam un serial, display-ul s-a stins brusc.

Am incercat sa il repornesc de nenumarate ori si ma refer aici la acel soft reset care il faci tinand apasat pe volum in jos si butonul de pornire. Telefonul a ramas cu display-ul stins, il simteam ca reactioneaza la input pentru ca primeam notificari si telefonul vibra.

Am incercat toate recomandarile posibile de pe internet, sa il tin in frigider pana cand ingheata, sa apas de multe ori rapid pe butonul de pornire, l-am lovit de palma, aruncat pe canapea de cateva ori si nimic.

Ajuns acasa l-am atasat la un ecran extern si samsung dex functiona fara probleme. Asa ca am decis sa il desfac sa vad daca cumva a intrat apa in el si daca conexiunile sunte ok. Procedura s-a realizat fara surprize iar telefonul avea toate stickerele de "water damage" de culoarea alba, si am scos si conectat la loc panglica de la display. Totul fara nici un rezultat, display-ul ramanand in continuare stins.

Trece o luna, in timpul asta mi-am comandat un s24 ultra, si am reusit intr-un final sa imi transfer toate datele din s21 utilizand samsung dex precum si duplicare ecran care nu a mers foarte bine si a trebuit sa fac destul de multe soft-reseturi pentru asta.

Aseara am decis sa incerc sa recuperez parola de la o aplicatie(cu samsung dex), si am observat ca telefonul avea un update, si l-am lasat sa il faca. Desi acel update s-a realizat cu ecranul inca nefunctional, la un moment dat dupa ce l-a terminat si bajbaiam sa opresc acel dex trackpad, am apasat pe buton de pornire si Display-ul a revenit la viata.

Toata treaba asta m-a lasat perplex, adica acel display nu dadea nici un semn de viata, nimic, nici un logo samsung la pornire, nici macar putina lumina acolo...complet stins.

Ma bucur ca nu l-am trimis in service, si nu am platit un display nou la el, intr-un final, chiar daca acum o sa trebuiasca sa cumpar si sa instalez folia cu adeziv pt capacul din spate ca sa il fac inapoi rezistent la apa.

Multumesc pentru intelegere.

5 Răspunsuri 5

Anonim
Neaplicabil

Cele mai bune recomandări.🙂

"Am incercat toate recomandarile posibile de pe internet, sa il tin in frigider pana cand ingheata, sa apas de multe ori rapid pe butonul de pornire, l-am lovit de palma, aruncat pe canapea de cateva ori si nimic."

Ar trebui sa ne dai și noua sursele.🤣

Mulțumim că ai împărtășit această experiență cu noi.

Concluzia ar fi că defectul s-ar fi datorat unor erori de soft.

 

FLo1
#StarMember & August Problem Solver

@Alex1105: Mulțumim pentru experiența ta împărtășită cu noi aici în Comunitatea Orange. Personal am ”trăit” ceva similar, dar nu am rezistat să aștept după update-uri și am schimbat telefonul, tot din gama ”S”. De la acel incident, mare fan până la acel moment al ”S”-urilor (crezând că sunt cele mai ... cel), am schimbat modelul și am trecut la ceva mediu, dar stabil: gama ”A”-urilor. 

Cele întâmplate nu doar ție, mă face să cred că undeva în tot ceea ce stă la dezvoltarea gamei ”S” (atât ca hardware, cât și ca software) sunt unele bug-uri nerezolvate de către cei de la Samsung, iar până la o eliminare completă, rata ”norocoșilor” care să aibă parte de o astfel de experiență va fi crescătoare. Și totuși este mai mult și o problemă de soft, pentru că la un ”reset la setări de fabrică” telefonul pare ca nou, funcțional și fără probleme. Un alt dezavantaj este rularea proceselor cu un consum destul de mare de energie, în general la modelele Samsung și în mod deosebit la ”gama S”, unele erori fiind și pe fondul consumului și deteriorării acumulatorului. Dar dorința pentru anumite alte avantaje te face să ”nu vezi” aceste probleme, utilizând în continuare aceste modele. De ce? Pentru că de cele mai multe ori până să fie vizibile aceste probleme, apar alte modele mai noi, cum a fost și în cazul tău. Să te bucuri de noul S24 cu speranța să nu aibă același ”bug” de funcționare. Numai bine!

RafaHelper
#StarMember

Salut @Alex1105

Ai încercat sa repornești telefonul sau sa il oprești forțat?

Vio73
#StarMember

Salutare!

Foarte tare experiență, recunosc! 

Mă bucur că ai reușit și că ai împărtășit această experiență cu noi, mai ales că a fost una plină de peripeții, dar cu un final fericit.

Întotdeauna perseverența va da roade și probabil că a fost și după sufletul omului. Astfel, te-a scăpat de un stress major și de o cheltuială mare de bani, chiar dacă ai achiziționat alt aparat între timp.

Felicitări și sper să nu mai ai astfel de probleme pe viitor!

Alex1105
Junior

Salutare si scuze pentru absenta. Am evitat sa apelez la varianta cu setarile din fabrica deoarece inca aveam destul de multe date in telefon. Va dati seama ce s-a strans acolo in 3 ani de utilizare, parole, aplicatii bancare, alte aplicatii care depind de conturi, autentificator, s.a.m.d. Acum eu in mintea mea m-am gandit ca daca il resetez la setarile din fabrica si ecranul tot nu merge (eram ferm convins ca Display-ul e defect) nici macar nu am cum sa ii fac setarile initiale, si nici nu stiam daca dex merge sau nu.

@RafaHelperDa, de nenumarate ori. Telefonul nu e facut sa mearga fara display, daca intri in dex si dai click pe exit dex iar display-ul nu iti functioneaza, nimic de acolo nu merge bine(nu iti arata toata imaginea, nu stie sa schimbe din portret in panorama, nu ai access la quickpanel, iconitele launcherului dispar) iar ca sa revii la cum arata initial, trebuie sa il repornesti fortat. ^^ Nici nu iti imaginezi cate reporniri a luat saracul telefon.

O zi frumoasa sa aveti !