anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Oferte “false” și incompetență

g0nr4x
Începător

Bună ziua, marți a sunat mama pentru un S23 si a primit oferta cu 840 lei avans + 24 rate de 65 lei lunar.

Mama a acceptat, au zis ca trimit contractul in 2-3 zile lucratoare, totul bine, si azi tot mama a revenit cu un telefon si a fost anuntata ca nu se poate, ci ca avansul este 1950 lei + 24 de rate.

Incompetența si bataia de joc, la ele acasa.

7 Răspunsuri 7

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Se pot întâmpla și astfel de erori în prezentarea ofertei.

Cauzele anulării pot fi multiple de la gresala consultantului până la lipsa din stoc a dispozitivului.

Atât timp cât nu sa semnat un contract totul a rămas la stadiul de oferta părțile implicate neavând nici o responsabilitate.

O situație neplăcută din păcate.

Mulțumim pentru informațiile oferite.

 

mihai_13
Maestru

de obicei ce  "arata" prea bine nu este si adevarat

sfatul meu este sa nu accepte oferta si sa simuleze singura(mama ta) pe magazinul online din contul ei si sa vada ce oferta are cu adevarat (pe browser din windows)

cand va face simularea poate opta pentru diferite  abonamente (mai mari sau mai mici pecuniar) si poate folosi si punctele thank you .bafta.

 

Simularea online (ceea ce recomand si eu) poate fi facuta pe orice browser de pe orice calculator. Nu este necesar Windows ca sistem de operare (desi sansele ca MS Windows sa fie folosit sunt mai mari, dar nu este o regula).

Pololică
#StarMember

Salutare!

Poti detalia a doua prezentare a ofertei?

Din ce inteleg:

  • prima orferta, S23 are valoarea de 840 avans + 1560 in rate=2400 lei
  • a doua oferta S23 are avans de 1950 + cat este rata lunara?

Un S23 (simplu) pare sa aiba un pret de aproximativ 2.700 lei la abonament de 25E, iar S23 FE are un pret de 2.000 la un abonament de 15E. S24 (daca a intrat si modelul acesta "pe fir") are un pret de pornire de aproximativ 4.000 lei

A fost vreo diferenta intre modelele telefoanelor la ofertare? Adica la prima (cea cu pret mic) s-a oferit FE iar la a doua (cu pret mai mare) s-a oferit alt model (S23 Ultra sau alta capacitate)?

Daca eroarea a fost facuta in urma unor bife gresite (s-a negociat un model, dar bifele din sistem au fost pentru altul)... nu stiu ce sa zic. Merg pe buna credita a unei erori. Dar daca a fost rea intentie, nu cred ca agentul poate face ceva intrucat clientul poate refuza oferta in 14 zile (din moment ce zici ca a fost o oferta telefonica).

Sotiei i s-a intamplat ceva similar Vodafone anul trecut: prelungise online (intr-o sambata) pentru un Honor cu avans 10E si a fost sunata la vreo doua zile dupa ca trebuie sa plateasca o garantie de aproximativ 80E. Evident, a refuzat modificarea ofertei si a prelungit intr-un magazin fizic unde a avut toate detaliile pe masa (fara alte modificari ulterioare).

Anonim
Neaplicabil

Îl găsești cu 2800 la liber.

Daca nu ai nevoie de resursele de roaming, practic 25 de euro sunt plătiți degeaba.

Nu vad nimic rentabil in achiziționarea telefoanelor de la furnizori.

Adevărat că poți obține reduceri prin puncte TY și alte vouchere însa se crează o dependență.

Anonim
Neaplicabil

Din experiența mea cea mai buna oferta o găsiți în magazinul online

Ofertele sunt clare și se pot face simulări pentru preturile diferitelor dispozitive pe care doriți să le achiziționați.

Fara intermediari, simplu și rapid.

Aleg ceea ce mi se potrivește.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Te sfătuiesc sincer, ca în momentul în care ți s-a făcut oferta ( mamei tale), să ceri trimiterea ei pe email și acolo o studiezi bine, apoi apeși pe butonul ,,accept" sau ,,resping" și așa nu va mai exista nicio problemă. Pentru că vorba este vorbă, dar când ai ceva scris, e mult mai bine.

Baftă!