09-08-2024 10:23 PM - editat 11-08-2024 09:11 PM
Bună seara!
Pot returna un încărcător iPhone nedesfăcut? Precizez ca nu am bonul dar am tranzacția în aplicația bancară.
la 09-08-2024 10:44 PM
Salut,
Poti incerca sa-l returnezi in magazinul (inteleg ca vorbim de un magazin fizic) din care l-ai cumparat. Ar trebui sa aiba un duplicat la acel bon.
la 09-08-2024 10:44 PM
Salut,
Poti incerca sa-l returnezi in magazinul (inteleg ca vorbim de un magazin fizic) din care l-ai cumparat. Ar trebui sa aiba un duplicat la acel bon.
la 09-08-2024 11:51 PM
Mihaela, cand si de unde ai cumparat incarcatorul?
la 10-08-2024 09:05 AM
Bună! Ieri l-am cumpărat din Orange Sun Plaza.
la 10-08-2024 10:14 AM
Poți încerca să-l duci înapoi azi și le arăți plata în aplicația băncii. Cred că se aplica regula celor 24 de ore și în cazul accesoriilor.
la 10-08-2024 06:25 AM
Salutare!
Poți încerca unde l-ai cumpărat și acei din magazin probabil te vor ajuta. Ar trebui să aibă un duplicat pe acolo !
Baftă!
la 10-08-2024 09:14 AM
Mergi cu el înapoi și le spui care este problema!
la 11-08-2024 09:46 AM
Buna,
Din păcate acceptarea returnării produsului rămâne la latitudinea vânzătorului.
Returnarea produsului trebuie însoțită și de o motivatie (produs necorespunzător, nu este conform cu descrierea ,produs defect).
Bafta!
la 11-08-2024 01:37 PM
Paradoxal, în astfel de situații (adică cele în care operația de retur se face după intervalul de timp prevăzut), returul nu este acceptat. Chiar și la un echipament defect, nu se restituie suma plătită decât dacă echipamentul nu se poate nici repara și nici înlocui.
la 11-08-2024 01:44 PM
Poate nu corespunde descrierii ce apare pe bonul fiscal.😉
la 11-08-2024 01:48 PM
Atât doar că nici nu există bon (a fost plătit online) și este sigilat. 😉
11-08-2024 01:50 PM - editat 11-08-2024 01:52 PM
Întotdeauna va fi la latitudinea vânzătorului.
Regulile nu trebuie încălcate dar pot fi interpretate.
A fost plătit cu cardul in magazin, bonul nu a fost dat clientului.
la 11-08-2024 01:58 PM
Pardon, nu am observat. Atunci nici pomeneală de retur la un produs din magazin fizic la care nu mai există bon fiscal. Nici măcar un covrig nu ți-l schimbă pe-o chiflă în lipsa bonului. Iar după 24 de ore.... adio.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor