anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot verifica daca am acces la 5G?

Adi_11
Junior

Intrebare - Cum pot verifica dacă am acces la 5G?

5 Răspunsuri 5

MihaiC99
Campion

Salut,

Pentru a avea acces 5G, ai nevoie de:

  • un smartphone compatibil 5G.
  • un abonament sau o opțiune prepay care să îți ofere acces la serviciul 5G. Vezi oferta curentă de abonamente 5G+
  • o cartelă SIM compatibilă cu 5G/5G+. Dacă ai deja o cartelă 4G, o poți folosi pe aceasta; nu este necesară schimbarea de SIM
  • să te afli în aria de acoperire 5G+/5G. Vezi aici harta de acoperire

Dacă aceste condiții sunt îndeplinite, poți, apoi să selectezi tipul de rețea în meniu, telefonului tău astfel:

Pentru Android: Setări – Conexiuni – Rețele mobile – Mod rețea - 5G/4G/3G/2G (conectare automata)

Pentru iOS: Configurări – Conexiune celulară – Opțiuni date – Voce și date - 5G activat

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-am-acces-la-5g-pe-abonamentul-meu-17948 

Daca îndeplinesti toate condițiile de mai sus și nu te poți conecta la rețeaua 5g, contactează serviciul clienți Orange prin chat sau telefonic pentru activarea serviciului.

Anca07
#StarMember

Buna @Adi_11 

La ce anume te referi? Acces 5G pe un device (telefon/tableta etc) sau daca ai inclus trafic de date 5G in abonement/extraoptiune prepay?

Te asteptam cu clarificari!

Zi cu soare!🌞

Vio73
#StarMember

Salutare!

Vezi în primul rând ce fel de abonament sau prepa/ yoxo ai în My Orange sau în contul Yoxo. La Yoxo, dacă nu este cel mare, nu are acces la 5g. Dacă ai abonament făcut/ prelungit în ultimii 1-2 ani sau prepay ( cu opțiune de minim 5 euro) , atunci trebuie să ai și acces la 5g, dacă ai rețea cu această tehnologie și un telefon cu acces la 5g, setat corespunzător de la parametrii de rețea ( pe 5g).

Dacă ai toate astea și tot nu vrea, ia legătura cu suportul!

Baftă!

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Cel mai simplu: pui cartela într-un telefon cu 5G și pui telefonul în 5G. Dacă nu se întâmplă nimic, dai căutare la rețea și vezi dacă ai în zona semnal 5G.

Daca ai 5G în zonă, dar nu te conectezi, verifică dacă:

  • Ai extraoptiune care permite accesul la 5G (dacă ești pe cartelă sau Yoxo) 
  • Ai abonament care permite accesul la 5G (în caz ca abonamentul permite, va trebui sa suni la 300 să vadă ce anume se întâmplă de nu te conectezi).

DanielaH
Moderator

@Adi_11, ai clarificat situația cu accesul 5G? Te-au ajutat răspunsurile primite aici? Te așteptăm să revii cu vești bune.