la 12-06-2025 09:37 PM - editat ultima oară la 12-06-2025 09:47 PM de MihaelaA
Bună ziua mi am reinnoit abonamentele cu achiziție de telefon mobil Mi a anulat o comanda fara să mă sune fara nimic dar abonamentul este prelungit dar telefonul la anulat 🤣😂
la 12-06-2025 09:51 PM
Salutare!
Ia legătura cu ei mâine la 300/0374300300 sau din aplicația My - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator. Acolo poți să le scrii de acum, pentru a primi răspunsul mâine cât mai repede.
Eventual, renunți și la prelungire ( ai dreptul în 14 zile), pentru că ai făcut online prelungirea.
Baftă!
la 16-06-2025 10:44 AM
@Saby, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația cu telefonul?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor