anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot face să nu îmi mai apară asta ?

Istrate11
Începător

 

 Vreau și eu să îmi comand un telefon cu prelungirea abonamentului și nu mă lasă,cum pot rezolva ?

7 Răspunsuri 7

delfinas
#StarMember

Istrate, bun venit in Comunitate!!!

Ce eroare iti apare? De cand esti abonat Orange si cand ai cumparat ultima data un telefon de la Orange? Ce abonament si ce telefon vrei sa achizitionezi?

MihaiC99
Explorator

Salut,

Un screenshot ar fi util.

Verifica daca întrunești condițiile pentru prelungire abonament.

Ești în perioada minima contractuala (in ce luna)?

Ce oferta încerci să obții?

IMG_8337.png

 Mă refer la această chestie,sunt cu toate la zi și tot nu merge 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Dacă ai peste 18 luni vechime și nu poți lua un telefon cu prelungire, trebuie să știi că valoarea abonamentului trebuie mărită cel puțin cu 1 euro/ lunar.

Dacă ai terminat cele 24 de luni contractuale și tot nu te lasă să prelungești, ia legătura cu ei din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj și acolo le explici detaliat despre ce eroare întâmpini, cerând să fii sunat de către  cei de la Magazinul online. Problema este că sunt multe zile libere și nu știu când se va întâmpla asta, dar să sperăm că va fi cât mai repede. Poți, de asemenea, să le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator, unde expui problema.

Baftă multă!

Sărbători fericite!

IMG_8337.png

 Mă refer la această eroare ca nu înțeleg de ce nu mă lasă 

De cand esti abonat?