la 25-12-2024 01:06 AM
Vreau și eu să îmi comand un telefon cu prelungirea abonamentului și nu mă lasă,cum pot rezolva ?
la 25-12-2024 01:26 AM
Istrate, bun venit in Comunitate!!!
Ce eroare iti apare? De cand esti abonat Orange si cand ai cumparat ultima data un telefon de la Orange? Ce abonament si ce telefon vrei sa achizitionezi?
la 25-12-2024 04:22 AM
Salut,
Un screenshot ar fi util.
Verifica daca întrunești condițiile pentru prelungire abonament.
Ești în perioada minima contractuala (in ce luna)?
Ce oferta încerci să obții?
la 25-12-2024 02:16 PM
Mă refer la această chestie,sunt cu toate la zi și tot nu merge
25-12-2024 02:43 PM - editat 25-12-2024 02:49 PM
Ești în ultimile 6 luni de contract?
25-12-2024 05:38 AM - editat 25-12-2024 05:39 AM
Salutare!
Dacă ai peste 18 luni vechime și nu poți lua un telefon cu prelungire, trebuie să știi că valoarea abonamentului trebuie mărită cel puțin cu 1 euro/ lunar.
Dacă ai terminat cele 24 de luni contractuale și tot nu te lasă să prelungești, ia legătura cu ei din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj și acolo le explici detaliat despre ce eroare întâmpini, cerând să fii sunat de către cei de la Magazinul online. Problema este că sunt multe zile libere și nu știu când se va întâmpla asta, dar să sperăm că va fi cât mai repede. Poți, de asemenea, să le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator, unde expui problema.
Baftă multă!
Sărbători fericite!
la 25-12-2024 02:17 PM
Mă refer la această eroare ca nu înțeleg de ce nu mă lasă
la 25-12-2024 10:09 PM
De cand esti abonat?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor