
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-03-2021 10:55 PM
Se poate incheia o asigurare pentru dispozitivele cumpărate cu mai mult de 30 de zile lucrătoare în urmă?
1 Soluţie acceptată‚

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-03-2021 01:58 AM
Salut, Neekoo.
Din păcate nu se poate încheia asigurare dacă au trecut peste 30 de zile de la achiziția echipamentului. Aici ai mai multe detalii: https://www.orange.ro/servicii/asigurare/
2 Răspunsuri 2

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-03-2021 01:58 AM
Salut, Neekoo.
Din păcate nu se poate încheia asigurare dacă au trecut peste 30 de zile de la achiziția echipamentului. Aici ai mai multe detalii: https://www.orange.ro/servicii/asigurare/

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-03-2021 03:22 PM
Era bun un program de asigurare pentru terminalele aflate în garanție dar trecute de acea perioadă de 30 de zile de la achiziție, mai ales pentru cele a căror valoare trece de 400-500 de euro, pentru că de exemplu mulți nu sunt informați, sau pur și simplu nu au conștientizat pe moment că asemenea asigurare îi scutește în viitor de cheltuiala privind reparațiile care nu se încadrează în garanție. Chiar ar fi bine ca toate abonamentele nou încheiate să aibă în componența lor asemenea asigurare, indiferent de valoarea terminalelor, în felul acesta toți putându-și permite asa ceva datorită scăderii cuantumului lunar.
