anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Problema Data Plans & Usage, iOS 13

M1hai
Junior
Am un iPhone XS (iOS 13.6.1). Doresc sa activez functiile Data Usage si Plans din Settings > Mobile Data > Usage dar de fiecare data cand incerc apare sa accept termenii si conditiile Orange, apoi dupa ce fac asta sunt trimis inapoi pe pagina de Setari, functia nemergand, trebuind sa accept termenii si conditiile la nesfarsit. Am contacat de 2 ori serviciul de relatii clienti Orange si nu s-a solutionat. Am facut ce mi-au zis, resetare setari retea, resetare setari din fabrica si nimic nu a ajutat.
Am abonament eSIM de 8 EUR.
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
Mulțumim mult pentru feedback! Da, venim cu vești bune. Colegii de la departamentul tehnic ne-au confirmat că de ieri serviciul funcționează din nou.

Vizualizare soluţie în postul original

39 Răspunsuri 39

mitzager
Junior
Yeeey! S-a rezolvat.

tomaciprian
Cunoscător
Cum arată acum Data Plans & Usage? Ceva noutăți, design diferit sau este la fel? Puteți atașa câteva screenshots de actualitate?

virgiladrian
Începător
Salutări. Nimic schimbat la design. Arată cum arătau și înainte aceste setări de usage și data plans. Le-a trebuit aproximativ un an celor de la ORANGE să rezolve problema. Atașat 2 capturi de ecran cu un abonament start 8 (desființat de ceva vreme - acum doar SMART și FUN).

DanielaH
Moderator
Mulțumim mult pentru feedback! Da, venim cu vești bune. Colegii de la departamentul tehnic ne-au confirmat că de ieri serviciul funcționează din nou.

Muchalucha
Cunoscător
Fac parte din setarile telefonului cam acelas UI cu UI din setarile telefonului. Cred ca pe masura ce consumi din date se albastreste banda si scrie cat s-a consumat din cat, iar la celelalte nelimitat scrie nelimitat si nu se intampla nimic. Avem ciclul de facturare si data si ita cand s-au updatat datele despre consum. La planuri celulare poti sa adaugi optiuni la actualul abonament!

Jonyth
Începător
Salut, revin pe acest thread deoarece iar s-a stricat funcția Usage, până ieri a funcționat corespunzător, de azi nu mai funcționează. Folosesc iPhone 11 Pro cu ios 15.5.

DanielaH
Moderator
@Jonyth, mulțumim pentru sesizare. Vom întreba colegii și revenim.

Jonyth
Începător
Revin cu update: pare că a fost remediată problema. Mulțumesc!

Aditzu70
Începător

Buna 2023 si problema persista, IPhone 14 Pro, iOS 16.6

In Cronos nu apar datele de Roming pt țările i afara SEE.  Care este soluția Orange pentru a monitoriza consumul de date in aceste tari? 

Salut, @Aditzu70

 

Ai încercat să verifici consumul/ costurile și prin apel gratuit la *115#? 

Din păcate, în roaming, aceste informații se pot actualiza cu întârziere deoarece se bazează pe datele primite de Orange de la operatorul în a cărui rețea a fost înregistrat telefonul tău.

Sper să își fie utile informațiile primite.