anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema cu cartela prepay

victor2024
Junior

Am o cartela care fiind in perioda de gratie inca a fost suspendata pt ca 3 luni nu a avut activitate.

"Dacă timp de 3 luni nu primeşti sau nu iniţiezi niciun apel taxabil, cartela ta SIM va fi dezactivată şi îţi vei pierde numărul de telefon, oferta de care beneficiezi şi creditul PrePay." - Asta spune pe site, numai ca 3 agenti diferiti mi-au spus telefonic ca e vb strict de INITIERE apel sau mesaj, nu PRIMIT  ! Pai daca cartela e in perioada de gratie nr nu poate fi suspendat dupa cum adminul Flo1 ii raspunde userului  IgorBelostecin ,  cu o problema asemanatoare :

" Greșit. Un număr este ”suspendat” când este în afara perioadei de grație. Dacă există posibilitatea să verifici în contul MyOrange un număr PPY aflat în perioada de grație, acesta apare ca suspendat. Dacă expiră perioada de grație, atunci numărul este trecut o perioadă în carantină, timp în care nu este oferit altor clienți, dar poate fi reactivat la cererea vechiului utilizator. Ulterior acestei perioade numărul este declarat liber pentru a fi alocat altor clienți."

Deci eu am rezolvat problema, stiu si ce perioada de gratie am, dar acum ce se va intampla dupa 3 luni in care cartela va fi in perioada de gratie si nu voi trimite sau suna, pt ca acel nr e nr de rezerva, il am de 15 ani  si nu il folosesc curent, iar de trimis sau dat mesaje nu pot in perioada de gratie decat daca incarc iar ! Ceea ce creeaza un paradox, face ca perioada de gratie sa fie in realitate doar de 120 de zile nu 360.  Deci, intrebarea mea este : la activitate cartela in timpul celor 3 luni se pune initiere si primire sau doar initiere, asa cum mi-au spus agentii Orange la tel ?

1 Soluţie acceptată‚

Salut,

Inca de la activare, cartela ta Orange PrePay beneficiază de:

- 60 de zile perioada de activitate, in timpul careia poti efectua apeluri, poti trimite SMS sau poti accesa internetul.
- 360 de zile perioada de gratie, in timpul careia poti doar sa primesti apeluri si SMS. La expirarea perioadei de gratie, accesul la Serviciile PrePay va fi complet restrictionat, creditul PrePay si cartela SIM vor deveni inutilizabile, iar numarul de telefon se va pierde definitiv (conform Termeni si Conditii). 

     Perioada activa a creditului initial incepe din ziua actiarii cartelei SIM, ora 00:00.
     Perioada de activitate si perioada de gratie se pot prelungi la fiecare reincarcare, in functie de valoarea reincarcata, dar cumulat, nu se pot depasi 180 de zile de perioada de activitate sau 360 de zile de gratie. Chiar daca mai ai credit in contul tau PrePay dar te afli in perioada de gratie il vei putea folosi doar daca faci o noua reincarcare.
      Poti verifica perioada activa si de gratie a contului tau in My Orange sau la *100#, ramura Contul meu. Daca nu ai deja un cont My Orange, creeaza-ti unul acum sau descarca-ti aplicatia My Orange din Google Play sau App Store.

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

FLo1
#StarMember & August Problem Solver

Bun venit în Comunitate. O sursă pentru a fi exactă trebuie menționată corect și concret. ”Pe site”... poate fi oriunde. Dacă este în vreun document concret regăsit online, indică documentul și pagina. Pe de altă parte sunt un simplu client de prepay, fără ranguri de ”admin” sau de reprezentare Orange. Iar opinia mea a fost din experiența avută. Dacă ai avut alte experiențe te rugăm să revii pe topic, inclusiv cu imagini care să dovedească cele afirmate. 

O zi bună.

https://www.orange.ro/help/ce-trebuie-s-tiu-dup-ce-activez-o-cartel-sim-prepay-189

Asta e linkul la care ma refer iar paragraful citat e la mijlocul paginii. Am sa adaug si 1 poza. Nu am stiut ca nu esti un reprezentant oficial al Orange aici pe comunitate, astfel incat imi cer scuze ! Avand in vedere ca ai raspuns intrebarilor de aici de pe forum  presupunerea mea e legitima. Imagini referitoare la discutiile pe care le-am avut cu reprezentantii Orange nu am pt ca au fost telefonice, astfel incat nu pot dovedi cele afirmate mai sus. Dar nu e minciuna, nu am intrat aici sa imi bat joc. Exact asta mi s-a intamplat ieri ! Sper ca cineva cu un rank oficial [ daca exista asa ceva ] sa imi explice. Daca nu, nu, am sa vad ce se va intampla peste cateva luni. Oricum iti multumesc pt raspuns Flo1 !

 

FLo1
#StarMember & August Problem Solver

Referitor la ceea ce ai întrebat și explicațiile din acea locație, eu înțeleg că sunt STRICT referitoare și aplicabile la un SIM nou activat, care nu a fost niciodată reîncărcat, nu  a inițiat apeluri sau SMS. Deci nu ar fi cazul unui SIM deja utilizat, care a beneficiat de cel puțin un apel/SMS inițiat, sau o reîncărcare. Dacă se scoate paragraful din context, DA, poate induce în eroare pe oricine. 

Pai da, asta e problema, SIM-ul meu nu e nou activat, iar din articol nu reiese daca se refera si la cele deja activate si care au fost reincarcate, numai ca in practica, asta se intampla. Numai ca nu e eroare din moment ce reprezentatii Orange mi-au spus asta, si partea funny aici e ca nici reprezentantii de la Orange Shop din Titan nu stiu asta.......Agentul care mi-a rezolvat problema si a vb la tel cu centrala Orange a ramas masca cand a auzit motivul pt care nr imi fusese suspendat !

FLo1
#StarMember & August Problem Solver

1. Înțeleg că problema e rezolvată, deși lași să se înțeleagă din topic că ești cu SIM-ul la prima activare:

FLo1_0-1724240469187.png

Însă cu improvizația de aici toată ”creația” este demascată:

FLo1_1-1724240564932.png

Așadar îți doresc o zi bună și ca o recomandare: dacă ai nevoie de SIM utilizează-l. În caz contrar NU cumpăra un SIM prepay.

Aoloooo ! Am fost demascat ! Deci din topic nu se intelege ca SIM-ul meu e la prima activare, daca era la prima activare as fi scris exact asta, ca e SIM-ul e la prima activare ! Iar conform linkului oficial postat mai sus asa ar fi logic. Acum ce sa zic " creatia " mi-a fost demascata ! Adica am incercat si eu din toate puterile sa fac misto, sa imi bat joc, sa te fac pe tine Flo1 sau pe altcineva de aici sa isi piarda timpul cu prostia asta a mea, dar pana la urma am dat gres ! Gata, m-ai prins ! Asta e acum am sa incerc in alta parte, pe alt grup sa imi pierd timpul. Ca idee : recomandarea ta e proasta, deoarece SIM-ul il utilizez chiar daca nu il folosesc si e in perioada de gratie ! Intelegi ? Am dat bani sa il tin activ timp de 15 ani aproape iar acum am platit 5 euro ca sa il folosesc atunci cand am nevoie ! Cuvantul cheie aici fiind " nevoie " ! Nu " fortat "! Recomandarea ta suna cam asa : daca ai nevoie de masina, utilizeaza acea masina  ! In caz contrar nu cumpara masina ! Logica adevarata ! Nu ma mai mir acum ca m-ai prins......

O zi buna !

Salut,

Se pare că ai fost prins.🤣

Eu cred că se referă la cartelele noi activate .

In orice caz odată la 2 luni te mai autentifici într-o aplicație gen Bolt, whatsapp și ai rezolvat problema utilizării sim-ului.

Bafta!

Salut MCostel24 ! Ms de sfat ! Sigur se refera la cartela noua activata, a ramas fixata pe chestia asta  😀 ! Dar in rest improvizatia, creatia, demascarea nu am idee ce si cum 😂 ! Dar sigur as trage si eu un fum din ce fumeaza ca pare de buna calitate, stii ce zic ? 🤣

Salut,

Inca de la activare, cartela ta Orange PrePay beneficiază de:

- 60 de zile perioada de activitate, in timpul careia poti efectua apeluri, poti trimite SMS sau poti accesa internetul.
- 360 de zile perioada de gratie, in timpul careia poti doar sa primesti apeluri si SMS. La expirarea perioadei de gratie, accesul la Serviciile PrePay va fi complet restrictionat, creditul PrePay si cartela SIM vor deveni inutilizabile, iar numarul de telefon se va pierde definitiv (conform Termeni si Conditii). 

     Perioada activa a creditului initial incepe din ziua actiarii cartelei SIM, ora 00:00.
     Perioada de activitate si perioada de gratie se pot prelungi la fiecare reincarcare, in functie de valoarea reincarcata, dar cumulat, nu se pot depasi 180 de zile de perioada de activitate sau 360 de zile de gratie. Chiar daca mai ai credit in contul tau PrePay dar te afli in perioada de gratie il vei putea folosi doar daca faci o noua reincarcare.
      Poti verifica perioada activa si de gratie a contului tau in My Orange sau la *100#, ramura Contul meu. Daca nu ai deja un cont My Orange, creeaza-ti unul acum sau descarca-ti aplicatia My Orange din Google Play sau App Store.

Mda, se pare ca nu am noroc, nimeni nu e in stare sa raspunda la intrebarea mea dar "atitudinea " mea a fost imediat observata, asa cevaaa....In fine incerc iar sa pun intrebarea mai simplu : Mi-a fost suspendat nr cartelei [ cartela care nu e nou activata ] in timpul perioadei de gratie iar motivul e ca nu am avut activitate pe nr adica nu am sunat sau nu am dat mesaj in aceasta perioada de gratie ! Pai daca trebuie neaparat sa am activitate pe nr, adica sa sun sau sa dau mesaj asta o pot face numai daca incarc iar ! Ceea ce face ca perioada de gratie sa nu fie de 360 de zile ci de 120 aproximativ, evident ! Si expertul Orange de mai sus imi face copy-paste la textul de site referitor la cartela prepay ! Ms mult, nu am avut nici cea mai mica idee ! Sarcasm !!!!!! Atitudine !!!!!! Ce urmeaza ? Ban, blocare aici pe grup ? Ca raspuns nu ma astept sa primesc 😯 Ms tuturor de ajutor

Posibil sa fi fost o eroare în cazul tau.