anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Sugestie] Notificari push in My Orange pentru plata facturilor

arsradu
#StarMember

Hello,

Exista cumva notificari push in aplicatia My Orange la emiterea facturilor? Daca nu, se poate implementa? Eventual o data la emiterea facturii si in ultimele zile pana la scadenta (ca reminder, in caz ca nu a fost achitata deja)? Cred ca ar fi foarte util (in caz ca nu e deja implementat).

Client Orange
1 Soluţie acceptată‚

Bună dimineața!

Clienții care au servicii de voce primesc push notification în aplicația My Orange la emitarea facturii. Pentru cei care au servicii fixe only nu este încă implementată o astfel de funcție.

Colegii îți multumesc pentru feedback și ne-au spus ca vor lua în calcul și această opțiune pentru viitor.

Mulțumim și noi pentru topic!

Vizualizare soluţie în postul original

17 Răspunsuri 17

And04
Senior

Salutare, @arsradu 

Eu folosesc aplicatia pe un telefon cu Android si primesc notificare cand se emite factura(si doar atat, nu si reminder in caz ca se apropie scadenta sau in caz ca nu a fost achitata).

Sincer, chiar ar fi util de implementat, e o idee foarte buna din punctul meu de vedere.

Notificarea de emitere există ca email și SMS. În aplicație, deși alți nu au în app acestă implementare, este ignorată pentru că nu se ține cont de ea. Adică clientul ignoră email sau SMS și va percuta ca ars la o notificare în APP? Hmmm.... mă îndoiesc. 

Pololică
#StarMember

Vodafone folosește Sms-ul pentru notificare (emitere, respectiv pentru reamintire cu o zi înainte de scadență). Cel puțin așa este la numerele de business și nu țin minte să se fi făcut ceva bife la semnarea contractului pentru ceva special. 

Da, doar ca la Orange, notificarile SMS (inca) nu functioneaza. Plus ca nu e chiar acelasi lucru. Si da, poti sa le ignori la fel de usor indiferent in ce forma se trimit. Dar nu asta e ideea. Cu notificarile email oprite by default, si cu cele prin SMS nefunctionale, nu cred ca ar strica o notificare in aplicatie. Eu nu imi amintesc sa fi primit vreodata notificare de emitere a facturii. Dar, poate am trecut-o cu vederea. E vreo optiune anume care trebuie activata?

Client Orange

Nu mai am acces la secțiunea de abonament, dar erau niște notificări privind emiterea facturii (sms cel puțin), plus ca aveam activa factura electronică, deci automat primeam și mail. 

Da, sunt optiuni. Doar ca cea de SMS pur si simplu nu functioneaza. It's a bug, not a feature. :)) O activezi, si se dezactiveaza singura. Iar cea de email trebuie setata/configurata.

Concret.

Astea sunt optiunile. By default, email-ul e dezactivat. In cazul asta, este activ. Dar nu asa vine by default.

arsradu_0-1680937456905.png

Daca bifezi Notificare SMS, PARE ca se va activa, chiar scrie "in curs de procesare", dar la refresh-ul paginii, revine pe OFF.

arsradu_1-1680937507144.png

Cat despre factura electronica, din cate stiu, nu trimite neaparat si notificare. Este doar o optiune pentru emiterea facturii in format electronic. Nu si de notificare. La fel cum optiunea de Factura pe Hartie este doar pentru a emite factura in format fizic, nu si de notificare cand se emite. Evident, in cazul asta, "notificarea" coincide primirii efective a facturii. Ceea ce, in functie de serviciile postale, poate fi la timp sau...nu. S-a mai discutat chestia asta in cateva randuri in comunitate. Dar ideea e ca nu ai si o notificare prealabila in momentul in care se emite factura.

 

 

Client Orange

Deși am dar nu folosesc personal, abonamentul meu are active și primește atât confirmare SMS pe numărul abonamentului, dar și info de factură pe emailul contului. Lucky me! 🙃

In cazul asta, abonamentul administrat este de Internet si TV, deci, cu toate ca exista mijloace de contact prin SMS pe cont...nu sunt selectabile/puse la dispozitie/folosite in cazul asta. Adica, daca nu are la dispozitie by default un nr de telefon de contact, nu trebuie decat sa-l ceara. :)) Nu activezi...dar de fapt nu activezi nimic, pentru nu stiu ce motiv. Si nici nu da eroare. Deci, pare ca se activeaza (ceea ce lasa de inteles ca ar avea deja toate datele de care are nevoie) dar...nu se activeaza nimic efectiv. Iar la refresh, optiunea trece inapoi pe Off.

Posibil ca din cauza asta nici sa nu se activeze optiunea de SMS...presupun? N-am idee. Dar sunt destul de sigur ca sunt foarte multi clienti care nu au decat TV si Internet. Cat despre email, fara sa fie activata optiunea pe cont, eu unul nu primesc nimic. :)) Dar...nu stiu, o fi ceva specific pe contul meu atunci. Cu atat mai mult cu cat nu-mi amintesc sa fi primit nici notificare push in aplicatie la emiterea facturii.

Client Orange

E abonament de voce, cu situația descrisă ca în foto și ce e mai important.... funcțional. 

Screenshot_20230408-094600_My Orange.jpg

Mersi frumos, FLo! 🙂

Da, inseamna ca asta e problema. Fiind un abonament fara servicii de voce incluse, e posibil ca din cauza asta sa nu mearga nici optiunea de notificare prin SMS. Cumva are sens... Dar, pe de alta parte, se poate implementa foarte frumos o metoda prin care sa introduci un alt numar pe care vrei sa fii notificat, indiferent daca exista sau nu in pachetul respectiv de servicii. Ori un alt numar de pe contul My Orange, ori un alt numar cu totul. Poate fi inclusiv din alta retea. Deci, faptul ca nu ai si servicii de voce nu ar trebui sa fie un impediment.

Oricum, s-a clarificat de ce nu merge la mine. 🙂 Mersi de screenshot.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Nu mai vreau atatea notificari inutile ca deja ma enerveaza la culme. Mai bine sa remedieze accesul ala la contacte odata, ca au facut update si tot acolo e.

Nu intarzii niciodata cu plata, ba chiar o fac in avans sau cel tarziu la data emiterii, iar notificari exista deja si prin mesaj sau mail.

Da, te inteleg cu acel pop-up. Si pe mine ma enerveaza, si am transmis si eu mai departe. Din cate stiu, e deja in lucru problema asta. Cu toate astea, nu consider ca notificarile push ar fi inutile. In plus, mi s-ar parea normal sa le poti dezactiva, daca nu vrei. Iar faptul ca tu sau eu, sau alte persoane, nu intarzie cu plata, nu inseamna ca nu sunt si foarte multi care uita/amana plata facturii si pentru care un feature de genul asta ar fi util.

Cat despre mail si SMS...cum ziceam mai sus, email-ul e dezactivat by default, iar SMS...daca nu ai si servicii de voce adaugate la acel abonament...nu poti activa. Deci, daca nu ai mail, si nu ai notificari push, si nu esti atent sa vezi cand ti se emite factura...risti sa uiti de ea. 🙂 Cam asta era ideea acestui topic.

Client Orange

Razvan
#StarMember

Primesc notificare prin sms, legată de factură, sincer mi-e totuna, dacă se implementează sau nu această notificare si în My Orange. 

DanielaH
Moderator

Salut tuturor!

Am întrebat colegii dacă My Orange app are push notifications pentru situația în care există doar abonamente de Internet/ TV (fără voce). Vom reveni când primim răspunsul.

@arsradu, ai încercat varianta "Facturi"/ "Detalii"/ "Amintește-mi la data scadentă"? Ar trebui să îți pună automat reminder în calendar.

DanielaH_0-1681126720844.png

DanielaH_1-1681126787970.png