la 11-04-2023 12:24 PM
Salutare!
Intrucat deja sunt cam multe topice pentru plata automata de pe card a platformei Yoxo, as veni cu propunerea alternativa a formei actuale de plata: debitarea directa. Poate ar fi util acest mod pana la rezolvarea problemelor la plata cu cardul. Eventual o alternativa chiar prin Orange Money (daca nu prin debit direct, macar prin plata catre furnizor).
PS: ma gandesc ca va fi nevoie de un cod de client sau ceva asimilat (poate CNP?) si, eventual 2 zile pentru scadenta (cele 48 de ore oferite ca perioada de gratie).
la 11-04-2023 01:52 PM
@Pololică, mulțumim mult pentru sugestie! Am transmis-o colegilor de la Yoxo care lucrează continuu la îmbunătățirea tool-urilor de plată astfel încât astfel de situații neplăcute să fie cât mai rare.
la 11-04-2023 02:07 PM
Eventual debitarea directa de pe un cont sa fie ca backup pentru momentele in care procesarea platii de pe card nu poate fi facuta (sau sunt erori de procesare). Cu cat mai multe solutii (si cat mai simple), cu atat neplacerile ar trebui sa fie mai putine.
la 11-04-2023 05:31 PM
@Pololică daca nu sunt bani in cont tot degeaba. Eu nu am avut niciodată probleme cu plata pentru ca se face automat si daca exista sold nu o sa fie probleme. Cei care au probleme sunt aia care fac in așa fel încât sa folosească butonul de reîncearcă plata.
la 11-04-2023 07:21 PM
Pai tot văd colegi de comunitate care se plâng că plata nu se efectuează sau se plătește și nu se reactivează.
Oricum, ar fi utilă o alternativă (Yoxo este singurul produs care nu se poate plăti decât prin card).
la 11-04-2023 10:16 PM
YOXO se dorește a fi un produs digital, eu nu vad un sistem de plata mai rapid decat plata cu cardul. Ce alte alternative ai mai aveam daca excludem si debit direct?
la 12-04-2023 08:33 AM
Digital inseamna:
Practic, cam tot ce nu implica numerar.
Momentan, plata cu cardul este singura varianta si, dupa cate ai vazut, avem colegi de comunitate care intampina probleme la procesarea automata de pe card si au riscul sa piarda numarul (daca am face o medie pe ultimul an, nu cred ca avem luna fara probleme la Yoxo privind platile). De asta am propus sa existe si alte alternative, cu atat mai mult cu cat avem Orange Money care poate prelua astfel de alternative, in special daca plata nu poate fi facuta cu cardul inrolat).
Plus ca o varianta de rezerva ("forta majora") nu cred ca strica.
la 12-04-2023 09:05 AM
@Pololică poate sunt digitale dar nu sunt fiabile sau utile ca si timp. Pe langa plata cu cardul restul se procesează intre 1-3 zile, iar daca calculezi si zilele de weekend poate 4-5 zile.
Am facut un ordin de plata recent, pana a fost procesat de financiar a durat 4 zile desi banii erau transferați in 24 ore.
Sunt sigur ca daca se doreste sa fie implemetata o noua alternativa de plata se va face, dar va mai dura timp.
Pana atunci e important sa vezi de unde vin erorile de plata si cum le poti corecta, atat ca utilizator cat si ca furnizor.
Si eu vad ca sunt utilizatori care au probleme cu plățile ( de yoxo, de reîncărcare, de factura) poate e o problemă cu procesatorul de plăți de la orange, cred ca e același folosit in toate serviciile. Totusi, in alta ordine de idei, eu nu am avut niciodată probleme cu plățile, sa fiu eu atat de norocos sau poate doar sunt mai atent la modul in care plătesc?
la 12-04-2023 10:35 AM
Cateva plati cu cardul la diverse benzinarii (Visa Business/Banca Transilvania) s-au decontat la 7 zile distanta (in cont se vedeau banii blocati, dar banii au fost trasi foarte tarziu). Si nu vorbim de weekend sau sarbatori, ci alimentari facute marti sau miercuri.
Mai pot veni cu argumentul ca deja mai multe banci deja suporta plati instant (ING, BCR si Transilvania sigur, banci cu care lucrez direct [personal sau cu firma], la care mai adaug CEC [plati prin firma]).Mi-am platit salariul pe 10 din Transilvania catre ING si apoi din ING catre BCR rata la casa. Banii din Transilvania (firma, plata salariu) catre ING (contul meu) si ING catre BCR (unde am rata) au ajuns in 2 minute (mai mult mi-a luat sa creez platile decat sa intre banii). Si vorbim de 3 banci diferite.
Totusi, MyOrange are o sectiune de "confirmare plata". S-ar putea introduce acelasi lucru si in Yoxo cu incarcarea OP-ului (ca document de confirmare).
Repet: avem colegi care, desi banii de pe card sunt blocati pentru plata, plata nu este confirmata de aplicatie. Evident, mai pot fi si dati in care timpii (de incasare si plata) sa difere la cateva minute (Yoxo sa ceara banii la 10 si salariul sa intre la 10:15).
Inteleg ca tu esti o persoana care verifica sa nu aiba probleme, dar, chiar si asa, tot pot aparea hibe si ar fi bine sa existe o zona de siguranta. Important este si ce raspuns vine de la utilizatori. Plus ca sunt unul care prefera sa aiba si alternativa. BCR, de exemplu, mai face mentenanta pe timpul noptii (cred ca in ultimile 3 luni au avut 4 mentenante... cred). Daca Yoxo cere banii in intervalul respectiv, oare care va fi rezultatul? Si, din cate stiu, banii sunt ceruti o singura data, nu de doua sau de mai multe ori.
la 12-04-2023 08:10 PM
@Pololică ai spus ceva foarte isteț "din cate stiu, banii sunt ceruti o singura data, nu de doua sau de mai multe ori." cred ca aici ar putea sa fie introdusa o solutie, bani ar trebui ceruti de mai multe ori. Asta ar rezolva multe din cele mentionate de tine anterior.
la 12-04-2023 09:04 PM
De acord cu cerutul de mai multe ori, dar sa nu fie de prea multe ori. Aici aș prefera puțin mai multă atenție.
12-04-2023 09:27 AM - editat 12-04-2023 10:23 AM
Mai avem si Apple Pay la iOS care functioneaza bine, daca tot au implementat logarea in Yoxo prin conturile sociale.
Sau o alta varianta ar fi folosirea creditului din optiunea "Credit numere cu tarif speciale", eu cel putin am cumparat credit pentru taxe de parcare sau messaje internationale.
la 11-04-2023 09:33 PM
@RafaHelper eu unul am mereu bani pe card si din 19.02.2021 folosesc Yoxo, pana acum fara probleme, insa acum am patit de a doua oara sa ma trezesc cu plata esuata, dar cu bani blocati pe card. Si eu ma miram cand citeam despre subiect, dar crede-ma e reala problema. In acest moment nici plata manuala din aplicatie nu m-a ajutat, am bani blocati de doua ori, dar abonamentul tot neplatit. Sa vad maine cand expira perioada de gratie ce se va intampla.
@Pololică votez si eu pentru initiativa ta, acum cand problema o simt pe pielea mea.
la 11-04-2023 10:20 PM
@András sunt sigur si eu ca exista o problema dar sunt curios ce provoacă aceasta problema. De la ce banca ai cardul asociat in aplicatie? E acelasi card inca din prima zi?
la 11-04-2023 11:21 PM
@RafaHelper cardul este cel asociat la activarea Yoxo si este un card de debit MasterCard de la BCR.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor