anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Puncte slabe Orange

Laura_cio
Senior
Am discutat, in mare parte, doar despre punctele tari ale acestei mari companii, însă au existat și puncte slabe descrise in topicurile lansate aici, in comunitate. Toate construiesc și ajuta compania Orange. Are Orange puncte slabe(Acele probleme care nu s-au rezolvat niciodată oricâte sesizări ați făcut.)? Eu pot spune ca un punct slab ar fi doar acela cu semnalul slab in anumite zone.
65 Răspunsuri 65

Florin_D
Cunoscător certificat
Vad ca se tot discuta despre semnalul slab, Este adevarat ca exista zone cu semnal mai slab in anumite zone, ba chiar si in Bucuresti insa... atunci cand mergi in concediu si ai mai multe cartele/retele, alta decat orange o sa observi ca doar la orange ai semnal fie el si mai slab, in timp ce VDF, TLK si DIGI sunt sub sau chiar lipsa! Spun asta din propria experienta intrucat in luna august am fost in concediu prin tara si de multe ori semnalul era mai slab la Orange in conditiile in care ceilalti operatori nu aveau aproape de loc. Sa nu mai spun de faptul ca acolo unde semnalul era mai slab, doar la orange internetul mai mergea cat de cat. Nu ma intelegeti gresit, nu laud Orange, dar cabd ai doua telefoane cu cate doua cartele diferite in ele si ai nevoie de internet sau macar sa suni undeva, sunt sanse mici sa reusesti la ceilalti operatori. In concediu, am folosit destul de mult internetul pentru navigatie si chiar pentru a cauta diferite obiective turistice din zona in care ma aflam, iar sotia care se ocupa in mare de a cauta obiective turistice, se chinuia foarte mult din cauza senmalului si a internetului aproape inexistent la vdf si digi cel putin. Eu am avut internet aproepe nonstop! Cu siguranta nici Orange nu este perfect, dar pana in momentul de fata pot spune ca am avut cele mai putine probleme cu semnalul si internetul de la orange si pot spune ca am fost client si la ceilalti operatori de telefonie mobila.

Vio73
#StarMember
Eu nu am spus-o cu răutate, e clar că Orange stă cel mai bine, dar întotdeauna e loc de mai bine. Sunt unele zone în care pe hartă ai 4g, iar în realitate, intră sporadic. Sigur, depinde și de telefoane, de locul unde te afli, etc. Dar ar mai trebui să se densifice, pentru că nu poți pune antene la 30-40 km cu 4g în banda 20 și să spui că acoperă suprafețe foarte mari. Dar, per total, cam la toate serviciile, Orange stă cel mai bine și de aia este și nr. 1!

Florin_D
Cunoscător certificat
Vio73, sa sti ca puterea semnalului de cele mai multe ori este diminuata chiar de corpul nostru sau de mainile noastre atunci cand tinem telefonul in mana. Este adevarat ca si aparatul/ telefonul are rolul sau in captarea semnalului, dar cred ca in ziua de astazi telefoanele au cam ajuns sa fie aproape la fel in captarea si trasmisia de semnal GSM, nu cred ca mai sunt diferente mari. Acele telefoane care nu au semnal sau au semnal slab acolo unde alte telefoane au semnal bun, este posibil sa aiba o problema, iar aparatul sa fie defect.

Vio73
#StarMember
Nu se pune problema ca aparatul meu să fie defect, pentru că ai văzut testele de viteză. Ideea este cu ce testează operatorul semnalul când realizează harta de acoperire.

Ascary
Campion certificat
Vio este specialist în teste de viteza in special pe 4G și 4G+,cred că știe foarte multe despre aceasta acoperire al Orange. Pe de altă parte și Florin are dreptate și uneori este posibil că terminalele noastre sa nu poată capta acest semnal din varii motive: semnal 4G la limita,antena telefonului de proasta calitate (am văzut telefoane care aveau pe placa de baza o sârmă pe post de antena),telefon acoperit de o husa de protecție prea groasa etc.

Razvan
#StarMember
Sunt zone și zone în țară, într-adevăr B20 acoperă suprafețe extinse, chiar pe câmp sau în pădure, însă nu e cazul aici. Degeaba ai acoperire 4G în B20, ca la o distanta mai mare de 10 km deja nu mai face fata la traficul de date, capacitate redusa de transport. Dacă ar fi pus la comun spectrul B20 (ca în Ungaria), sa fi fost 20 MHz, alta era situația în 4G pe B20.

Vio73
#StarMember
Trebuie să recunoaștem că mai sunt lucruri de îmbunătățit!

Razvan
#StarMember
Da, unele dintre ele au mai fost remediate, în urma feed-back-ului pe forum Softpedia.

Neaplicabil
Psi fă și tu un feedback la Orange Helper sa adauge și Xiaomi Redmi 7 in white list . Dacă totuși se îmbunătățesc niste chestii după sugestii, Răzvane . Sunt atâția posesori de Xiaomi in Romania centenară .

DC
Junior entuziast
Orange are destule puncte slabe: Dintre ele amintesc: Semnalul variabil(2G/3G/4G) in zonele rurale, cu multe gauri, in orase semnalul foarte slab 4G in interior(cum fac oare alti provideri de au semnal full 4G in interior, ca sa dau exemple, Tele2, Telenor, 3, Telia) dar de fapt raspunsul il stiu, e vorba de calitatea echipamentelor, cand iei cele mai ieftine echipamente nu poti avea pretentii. Contractul Orange. Voi stiati ca un contract complet Orange are peste 80 de pagini? Si printre mult text inutil sunt informatii care privesc direct pe oricine semneaza? Intentionat e facut asa complicat. Se poate discuta mult pe asta, inclusiv pe clauzele abuzive(clauza abuziva = o clauza ce creaza un dezechilibru intre drepturile si obligatiile partilor), cum ar fi de exemplu ca Orange va cere bani daca reziliati inainte de termen dar ei daca o fac, nu se intampla nimic. Alte abuzuri pe care Orange si le permite. De exemplu, cand a bagat pe gat optiunea Look clientilor existenti. Gratuit 3 luni, apoi platita. Lucrul asta se cheama vanzare fortata, si daca aveam un stat puternic acum Orange isi lingea ranile. Relatiile cu clientii. In fuga dupa eficentizare si reducerea costurilor, Orange a externalizat serviciile de suport. Si in acelasi timp a incurcat meniul ala la 300 de a exclus 90% din locuitorii din mediul rural din potetialii apelanti care se descurca sa poata ajunge sa vorbeasca cu un operator. Si in goana dupa profit a infiintat relatiile cu clienti platite, in care iti raspunde direct un operator, adica 401.

teacher_
#StarMember
@DC, ai perfecta dreptate cel puțin la externalizarea serviciilor, și implicit la faptul că trebuie să aștepți ca sa prinzi un operator liber. Din fericire, și datorită acestei comunități nu am fost nevoit să apelez la serviciul clienți... Nu știam de faptul că un contract are 80 de pagini, ca număr total. Mi se pare oricum birocrația redusă față de alte companii. De asemenea, îți dau dreptate doar pe jumătate la exemplul dat cu Look Tv. Pentru că s-au făcut foarte multe presiuni ca și Orange să aibă în grilă o televiziune care sa transmită Liga 1, si alte competiții (Champions League, Formula 1, etc), pentru a se putea aliena la celelalte mari companii...!

DC
Junior entuziast
Sa ma explic cu programele LookTv ca sa-mi poti da dreptate total. Orange TV prin satelit are 80% clienti din mediul rural(la orase exista cablu, mai stabil, mai ieftin, mai complet). Din clientii aia, majoritatea sunt batrani atehnici care abia stiu baza, sa dea un telefon, sa schimbe un post TV etc. Pe asta s-a si bazat Orange cand a adaugat(dupa 3 luni gratuite) fortat, contra cost, in grila alora, o optiune ce costa uneori cat jumatate de abonament (la un moment dat in 2017 LocalTV s-a vandut cu 12 lei/luna). Ca sa nu bage optiunea, trebuia sa suni la 300 si sa vorbesti cu un operator s-o scoata dupa cele 3 luni. Cei mai multi nu stiu sa se invarta prin meniul de la 300 sa dea de un operator. Multi din ei nici nu stiu de numarul 300, sau au alte retele, si ca sa dai de 0374300300 trebuie sa stii sa te informezi. Si aia nu stiu. Asta combinat cu faptul ca facturile vin(mai mult nu ajung) prin posta romana la batranii aia, inseamna ca multi nici n-au fost informati. Crezi tu ca batranii aia, care au ales cel mai ieftin pachet, isi doreau cu ardoare Liga 1(mai ales contra cost)? Nici pe departe. Le-a fost baga pe gat. Orange a stiut ca multi nu vor suna pentru ca nu se descurca. Orange a stiut ca multi nici nu vor afla decat in momentul cand vor vedea alta suma pe factura. Orange a stiut ca multora le e greu sa-si schimbe distribuitorul, pentru ca nu se descurca. Asa ca a profitat. Eu inteleg ca e o afacere, dar sa nu va imaginati vreo secunda ca e un parteneriat egal Orange-client.

Ascary
Campion certificat
@DC ,ar fi bine sa nu dezinformam. Eu am DTH Orange,locuiesc la țară. Interacționez cu serviciul de televiziune doar la doi ani când fac prelungirea. Am pus în atașament factura care o primesc luna de luna. Eu prezint dovezi! Ce hiene,ce lupi ce Look Tv. Apropo,vad pe factura că acesta costa incredibila suma de DOI LEI. Uită-te pe factura mea și vezi cât platesc și ce reduceri am ,așa taran cum sunt eu.

DC
Junior entuziast
Tu ai pachetul nou(ai pachetul World HD cu 38 lei, pretul actual apoi redus cu cat ai negociat). Eu ma refeream la clientii vechi cu pachetele vechi. Cei care au prins LocalHD cu 12 lei, World HD cu 18 lei si Family cu 24 lei. Clientilor vechi li s-a adaugat fortat(daca nu au sunat la 300 sa opreasca asta) optiunea LookTV cu 1,5 euro (6-7 lei). Abonamentele astea TV sunt pe versiuni in functie de pret, boostere si optiuni. Unele au inclus ceva, altele altceva, unele aveau o reducere de 50% pe perioada contractuala obligatorie, altele aveau o cartela cu 5 euro inclusa gratuit, altele 50% reducere permanenta, altele aveau MovieGo gratuit, altele aveau HBO gratuit 3/6 luni(in functie de asocierea cu alte servicii, in speta pachetul LOVE), cele noi au credit Netflix standard pentru 3 luni(tot in LOVE) .

Ascary
Campion certificat
Am 6 ani de DTH ORANGE,de la înființare mai exact. Nu am negociat nimic cu nimeni,sun doar sunat odată la doi ani întrebat dacă prelungesc. Deci care hiene?Cum 8 lei LOOK TV daca la mine pe factura scrie negru pe alb DOI lei?