Orange are destule puncte slabe: Dintre ele amintesc:
Semnalul variabil(2G/3G/4G) in zonele rurale, cu multe gauri, in orase semnalul foarte slab 4G in interior(cum fac oare alti provideri de au semnal full 4G in interior, ca sa dau exemple, Tele2, Telenor, 3, Telia) dar de fapt raspunsul il stiu, e vorba de calitatea echipamentelor, cand iei cele mai ieftine echipamente nu poti avea pretentii.
Contractul Orange. Voi stiati ca un contract complet Orange are peste 80 de pagini? Si printre mult text inutil sunt informatii care privesc direct pe oricine semneaza? Intentionat e facut asa complicat. Se poate discuta mult pe asta, inclusiv pe clauzele abuzive(clauza abuziva = o clauza ce creaza un dezechilibru intre drepturile si obligatiile partilor), cum ar fi de exemplu ca Orange va cere bani daca reziliati inainte de termen dar ei daca o fac, nu se intampla nimic.
Alte abuzuri pe care Orange si le permite. De exemplu, cand a bagat pe gat optiunea Look clientilor existenti. Gratuit 3 luni, apoi platita. Lucrul asta se cheama vanzare fortata, si daca aveam un stat puternic acum Orange isi lingea ranile.
Relatiile cu clientii. In fuga dupa eficentizare si reducerea costurilor, Orange a externalizat serviciile de suport. Si in acelasi timp a incurcat meniul ala la 300 de a exclus 90% din locuitorii din mediul rural din potetialii apelanti care se descurca sa poata ajunge sa vorbeasca cu un operator. Si in goana dupa profit a infiintat relatiile cu clienti platite, in care iti raspunde direct un operator, adica 401.