anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] LIPSA SEMNAL 5G OROC-S23 ULTRA

CyoRo-84
Junior

Buna ziua.

Detin un Galaxy S23 ultra achizitionat de la orange Romania in care am un abonament OROC cu 5G nelimitat.

Problema este ca nu am semnal 5G.Am incercat cartela intr-un alt telefon si are semnal 5G.Cei de la relatii clienti paseaza problema de la comercial la tehnic si invers.

Ce ma sfatuiti sa fac?

 

1 Soluţie acceptată‚

Am rezolvat problema.

Am facut portare pe ORO si totul merge perfect.Am semnal 5G .Deci problema este incompatibilitatea cu OROC.

Vizualizare soluţie în postul original

26 Răspunsuri 26

arsradu
#StarMember

Da, numai ca, intai de toate, ar fi bine sa fie testat. 🙂 Fie cu un SIM de ORO, cu 5G, acasa, fie intr-un Orange Shop.

Daca merge cu acel SIM, da, putem sa spunem ca o potentiala trecere la ORO ar putea rezolva problema (asta daca nu cumva intre timp Samsung isi updateaza soft-ul si aduce suport si pentru OROC). Nu e ideal, dar e o solutie. 

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Omul nici macar nu are 5G pe cont, restul sunt povesti. Dupa ce se activeaza (daca reuseste sa dea de cineva capabil) mai vorbim si de alte situatii.

El spune că a pus cartela in alt telefon și are 5G.

Da am pus cartela intr-un xiaomi 11t pro si merge perfect 5g

Ba da am un abonament de 18 euro nelimitat 5G.Deci am pe cont 5G.

Ba am amonament 5G,ca altfel nu postam.

Anonim
Neaplicabil

Asteptam initiatorul cu mai multe informatii. Cu ce telefon a testat si ce versiune de soft are S23-ul pe el. Se verifica in setari, la about phone, software information, cea de la kernel version. Mai merge aruncat un ochi si la service provider software version.

Anonim
Neaplicabil

Avand in vedere ca e o situatie mai aparte si ar putea fi gasite raspunsuri, dar nu prin metode simple, se poate face o proba. Pe aplicatia speedtest instalata pe Xiaomi si pe Samsung cu aceeasi cartela SIM de OROC o iei si o bagi pe rand in telefoane si compari vitezele obtinute. Zic asta pentru ca e clar ca softul Samsung stie ca nu esti pe ORO nativ, in timp ce ala de pe Xiaomi e altfel. De asemenea, exista semnalizare 5G falsa in unele situatii, aici tinand cont de telefon acesta poate afisa 5G in bara si de fapt sa fie fake, neconectat sau nici sa nu existe pe site fizic altceva in afara de semnalizare.

 

Am rezolvat problema.

Am facut portare pe ORO si totul merge perfect.Am semnal 5G .Deci problema este incompatibilitatea cu OROC.

Felicitări, bine că ai reușit portarea pe ORO!!! Mulțumim pentru feedback, o să le fie de folos altora care sunt în situația ta!!!

@CyoRo-84, ne bucurăm că s-a rezolvat și îți mulțumim pentru feedback și postare. Poți marca răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori.

Te mai așteptăm în Comunitate.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Exact cum ți-am spus, că era o problemă de incompatibilitate între rețea și telefon.

Baftâ!