la 23-03-2023 10:26 AM - editat ultima oară la 27-03-2023 09:05 AM de DanielaH
Buna ziua.
Detin un Galaxy S23 ultra achizitionat de la orange Romania in care am un abonament OROC cu 5G nelimitat.
Problema este ca nu am semnal 5G.Am incercat cartela intr-un alt telefon si are semnal 5G.Cei de la relatii clienti paseaza problema de la comercial la tehnic si invers.
Ce ma sfatuiti sa fac?
la 24-03-2023 04:25 PM
Am rezolvat problema.
Am facut portare pe ORO si totul merge perfect.Am semnal 5G .Deci problema este incompatibilitatea cu OROC.
23-03-2023 10:35 AM - editat 23-03-2023 10:35 AM
Salut,
Problema e la producator. Trebuie adaugat suport pe partea de soft. Daca in alt telefon ai semnal 5G, e clar ca problema este telefonul.
Am mai avut un topic pe aceeasi problema in comunitate, pe acelasi telefon. Deci da…trebuie actualizat softul de catre cei de la Samsung.
la 23-03-2023 10:39 AM
Se pare ca acest model are probleme in ceea ce priveste semnalul 5G. S-au mai plans si altii: https://comunitate.orange.ro/t5/servicii-de-internet-%C8%99i-tv/nu-functioneaza-serviciul-5g-pe-gala...
la 23-03-2023 10:45 AM
Cu ocazia asta cred ca putem sa concluzionam ca nu are nicio legatura sursa achizitiei cu functionalitatea serviciului. Pe celalalt thread, vorbeam de un S22 Ultra luat de la Orange, si un S23 Ultra luat de la un alt retailer. Problema era pe S23 Ultra. Avand in vedere ca in cazul asta avem un S23 Ultra cumparat de la Orange...care nu merge pe 5G...e clar ca problema nu e la Orange, si mai mult, sursa de achizitie nu pare sa aiba vreo relevanta.
Telefonul e destul de nou. Cel mai probabil cu un abonament ORO (nu OROC) ar putea sa mearga. Daar...evident, asta e doar o supozitie. Trebuie testat. Lucru care se poate face fie acasa, cu un SIM de Orange Romania cu 5G, fie intr-un Orange Shop, cu un SIM de la cineva de acolo.
Daca pe ORO functioneaza, inseamna ca trebuie adaugat suport software specific pentru OROC, de catre cei de la Samsung.
23-03-2023 10:58 AM - editat 23-03-2023 10:59 AM
Da, atâta timp cât merge pe un alt telefon, problema tine de S23 ultra.
In mod normal, când se deschide prima dată telefonul, ar trebui sa fie trimise, de către Orange, niște setări de rețea, special pt acest model.
la 23-03-2023 02:35 PM
Și eu cred la fel, că e o problemă cu compatibilitatea dintre softul telefonului respectiv și rețeaua 5g OROC.
23-03-2023 11:03 AM - editat 23-03-2023 11:04 AM
Pune o captura de ecran din meniul de la *#0011#. Vreau sa vad ce apare la anumiti parametri si mai ales la DCNR si PLMN si te lamuresc eu imediat.
la 23-03-2023 11:24 AM
23-03-2023 11:34 AM - editat 23-03-2023 11:34 AM
Bun. Vad ca e MCC MNC de Orange, dar ai restrictie pe 5G. Tre sa iti activeze profilul 5G pe cont. Daca il activeaza tre sa vezi la DCNR Restriction ca parametrul devine False in loc de True.
Daca il activeaza si tot nu merge (ar fi culmea) inseamna ca este din cauza faptului ca ai OROC, deci sunt alte chestii care stau in cale, OROC fiind un MVNO. Esti practic abonat la Romtelecom cu diferentele de rigoare.
la 23-03-2023 11:57 AM
Din pacate nu o sa mearga. Nu ar avea cum. Pentru ca nu tine de operator. Pe alt telefon merge totul ok, ceea ce inseamna ca, ceea ce tine de operator, este deja configurat corect. Daca nu cumva e ceva ce-mi scapa mie, problema pare sa fie pe partea telefonului, nu a operatorului. Dar, binenteles, se poate sa gresesc, si binenteles ca se poate face un nou apel in sensul asta pentru a confirma presupunerile de mai sus. 🙂
la 23-03-2023 11:38 AM
Multumesc frumos.
Voi suna la orange si voi veni dupa cu lamuriri
la 23-03-2023 12:17 PM
Eu zic sa apelezi si la serviciul tehnic al Samsung.
la 23-03-2023 03:25 PM
Salut! Eu am doar o întrebare.. de unde ești? Adică în ce localitate locuiești?
la 23-03-2023 08:36 PM
Salut.Locuiesc in Brașov. Si in tot centrul unde exista semnal 5G ,eu nu am.
la 23-03-2023 08:38 PM
Singura soluție este să ceri trecerea la Orange Romania. Altfel, nu știu ce se poate rezolva.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor