anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] LIPSA SEMNAL 5G OROC-S23 ULTRA

CyoRo-84
Junior

Buna ziua.

Detin un Galaxy S23 ultra achizitionat de la orange Romania in care am un abonament OROC cu 5G nelimitat.

Problema este ca nu am semnal 5G.Am incercat cartela intr-un alt telefon si are semnal 5G.Cei de la relatii clienti paseaza problema de la comercial la tehnic si invers.

Ce ma sfatuiti sa fac?

 

1 Soluţie acceptată‚

Am rezolvat problema.

Am facut portare pe ORO si totul merge perfect.Am semnal 5G .Deci problema este incompatibilitatea cu OROC.

Vizualizare soluţie în postul original

26 Răspunsuri 26

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Problema e la producator. Trebuie adaugat suport pe partea de soft. Daca in alt telefon ai semnal 5G, e clar ca problema este telefonul.

Am mai avut un topic pe aceeasi problema in comunitate, pe acelasi telefon. Deci da…trebuie actualizat softul de catre cei de la Samsung.

Client Orange

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Cu ocazia asta cred ca putem sa concluzionam ca nu are nicio legatura sursa achizitiei cu functionalitatea serviciului. Pe celalalt thread, vorbeam de un S22 Ultra luat de la Orange, si un S23 Ultra luat de la un alt retailer. Problema era pe S23 Ultra. Avand in vedere ca in cazul asta avem un S23 Ultra cumparat de la Orange...care nu merge pe 5G...e clar ca problema nu e la Orange, si mai mult, sursa de achizitie nu pare sa aiba vreo relevanta.

Telefonul e destul de nou. Cel mai probabil cu un abonament ORO (nu OROC) ar putea sa mearga. Daar...evident, asta e doar o supozitie. Trebuie testat. Lucru care se poate face fie acasa, cu un SIM de Orange Romania cu 5G, fie intr-un Orange Shop, cu un SIM de la cineva de acolo. 

Daca pe ORO functioneaza, inseamna ca trebuie adaugat suport software specific pentru OROC, de catre cei de la Samsung.

Client Orange

Da, atâta timp cât merge pe un alt telefon, problema tine de S23 ultra. 

In mod normal, când se deschide prima dată telefonul, ar trebui sa fie trimise, de către Orange, niște setări de rețea, special pt acest model.

Și eu cred la fel, că e o problemă cu compatibilitatea dintre softul telefonului respectiv și rețeaua 5g OROC.

Anonim
Neaplicabil

Pune o captura de ecran din meniul de la *#0011#. Vreau sa vad ce apare la anumiti parametri si mai ales la DCNR si PLMN si te lamuresc eu imediat.

 

Anonim
Neaplicabil

Bun. Vad ca e MCC MNC de Orange, dar ai restrictie pe 5G. Tre sa iti activeze profilul 5G pe cont. Daca il activeaza tre sa vezi la DCNR Restriction ca parametrul devine False in loc de True.
Daca il activeaza si tot nu merge (ar fi culmea) inseamna ca este din cauza faptului ca ai OROC, deci sunt alte chestii care stau in cale, OROC fiind un MVNO. Esti practic abonat la Romtelecom cu diferentele de rigoare.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Din pacate nu o sa mearga. Nu ar avea cum. Pentru ca nu tine de operator. Pe alt telefon merge totul ok, ceea ce inseamna ca, ceea ce tine de operator, este deja configurat corect. Daca nu cumva e ceva ce-mi scapa mie, problema pare sa fie pe partea telefonului, nu a operatorului. Dar, binenteles, se poate sa gresesc, si binenteles ca se poate face un nou apel in sensul asta pentru a confirma presupunerile de mai sus. 🙂

Client Orange

CyoRo-84
Junior

Multumesc frumos.

Voi suna la orange si voi veni dupa cu lamuriri

Eu zic sa apelezi si la serviciul tehnic al Samsung.

teacher_
#StarMember

Salut! Eu am doar o întrebare.. de unde ești? Adică în ce localitate locuiești? 

Salut.Locuiesc in Brașov. Si in tot centrul unde exista semnal 5G ,eu nu am. 

Singura soluție este să ceri trecerea la Orange Romania. Altfel, nu știu ce se poate rezolva.