la 15-12-2025 04:56 PM
Salut,
După ce rețeaua fixa de voce a fost preluata de Orange România s.a. si ni s-a instalat un router wi-fi 6 care are si mufa pentru telefon fix ne-am dat seama ca redirectionarea nu mai funcționează . Telefonul fix era redirecționat către un număr de mobil. Am cautat pe internet diverse metode **21* etc si nu a funcționat nimic. Pana la urma un coleg a sunat la relații clienți si acolo i s-a spus ca nu se mai poate redirectiona.
Chiar asa sa fie sa nu se mai poată?
15-12-2025 09:28 PM - editat 15-12-2025 09:29 PM
Salut,
Din păcate, da, după preluarea telefoniei fixe de către Orange și trecerea la telefonie prin router (VoIP), redirecționarea apelurilor cu coduri de tip *21 nu mai este disponibilă. Aceasta nu mai poate fi setată din telefon, iar pentru majoritatea liniilor fixe prin router Orange nu mai oferă redirecționare către mobil.
Deci nu e o problemă de setări, ci o limitare a serviciului. Cel mai bine este să ceri o confirmare oficială de la Relații Clienți sau să întrebi dacă există vreo alternativă.
la 16-12-2025 07:17 PM
Se poate , am dat de cineva priceput la orange.
*21numartelefon# tasta apel
Metoda gasita pe internet care nu funcționează era **21*numar# tasta apel
la 16-12-2025 07:22 PM
Okay este bine de știut, părinții mei au aceiasi problema si la suport au primit răspuns ca acest serviciu nu este posibil.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor