la 15-06-2022 01:37 AM
la 15-06-2022 08:12 AM
la 15-06-2022 01:00 PM
la 15-06-2022 05:52 PM
la 15-06-2022 10:51 PM
la 26-11-2022 10:24 PM
Numărul meu de telefon a aprtinut rețelei Telekom mai bine de 15 ani (cosmote trecut la telekom) treaba a fost ok pana când (telekom trecut la orange) informat printrun mesaj sau email nici nu mai am idei, dar problema nu sa pus de la inceput. 2-3 luni a functionat plăteam la orange ca dar imi venea nota de plata pe aplicație ,a trebuit să instalez si aplicatia de la orange , dar problema e dupa cele 2 sau 3 luni cand am rămas si fără semnal nam mai putut fi nici suna si nici sa apelez doar cand ieșeam in arie de acoperire a rețelei Orange. Am sunat la relatii cu clienții așa mi sa setat și miau zis sa pun reteaua pe manual sa merg la un magazin orange sa am acoperire 3g până cand nici să sun nam mai putut nici sa fiu sunat timp de 2 săptămâni până ma-m raportat inapoi la Telekom. In fime mi sa zis cand vorbesc cu cei de la relații cu clientii ca să le zic ca pun plangere la OPC am vorbit le-am zis și ei imi ziceai căci ei nu au ce face . Ma-m dus la Telekom ma-m raportat inapoi la ei si miau zis caci daca imi mai vine factura de la orange de plătit să apelez la OPC . Mia și venit factură de plătit 230ron aia da. Nu la-m platit. Dupa 1 luna jumate am fost contactat de la ceva firma de recuperări. Am fost la OPC le trebuia o grada de copii (factura, nr de inregistrare....) dar ce sa întâmplat ce nu sa dat din greșeală de gol căci toata treaba oricum așa se rezolva dacă plătești ori treci pe la tribunal. Ok nu e stres. Am sunat inapoi la firma de recuperări și am întrebat căci ce sumă și unde trebuie să o plătesc și dacă toate chestile astea se termina, a zis ca da sa plătesc suma și am incheiat contractul cu ei. Am fost am platit. Dupa 1 luna imi vine iar un email de la orange ca am de platit o suma de 60 si ceva si cu data scadență. Iam sunat taxat și cu greu am reușit sa vorbesc cu cineva care ma transferat la un si dupa am fost din nou transferat căci ei nu se ocupă cu asa ceva. Am vorbit si mia zis căci e abonamentul la Stikul ala pentru Tv ce il am in dulap caci oricum nu la-m folosit căci mi la det de la telekom in caz ca vreau sal folosesc. Și acuma nu știu cum să fac să reziliez contractul sa termin cu orangeul de tot până nu fac un pas mai mare și îi dau eu in tribunal. Toata chestia e ca e de umblat și dupa aia. Dar toată informația ce e si.ma interesează cum pot sa reziliez contractul?
la 07-12-2022 11:23 AM
Buna ! @Balasel , te rugam sa trimiti un e-mail catre adresa sesizari@orange.com , explicand situatia intampinata cu serviciile de voce .
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor