anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu mai am semnal la telefon - numarul a fost la Telekom

Balasel
Începător
Numărul meu de telefon mobil nu stiu la ce rețea aparține a fost la Telekom acum nu stiu daca este la orange ,am abonament dar din oct anul trecut de cad orange a preluat telekom nu mai pot primi apeluri și nu pot sa apelez,nimeni nu ma poate ajuta și plătesc abonament degeaba, nu știu încotro sa merg ca cineva sa ma ajute mai este 1 an de abonament dar vreau sa fac reziliere de contract. MULTUMESC
6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Poți face o sesizare scrisă la adresa sesizari@orange.com, unde le explici clar cum stă treaba și le arăți și poze cu telefonul fără semnal, le spui exact locația și cred că reușești. Problema este că la reziliere pierzi și numărul. Ar fi bine dacă ai putea găsi o soluție să postezi in altă rețea, la care este semnal în zona ta. Dacă ai cumva internet fix , trebuie să știi că poți folosi funcția apel wifi până una alta. Îți urez succes!

Razvan
#StarMember
Bun venit! Se pare că problema ta este destul de des întâlnită. Uite soluția găsită de colegul Lordul https://comunitate.orange.ro/questions/2934851-cati-clienti-telekom-abonamente-5-euro-ful-minute-net-4g-3g-orange-zone-4g

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Părerea mea este că Orange ar trebui să facă ceva acolo unde sunt aceste probleme. Au preluat acești abonați și nu le oferă servicii mai bune, ci mai proaste sau deloc. Sunt zone unde este mult mai bine la Orange, dar și unele unde este mai rău și acolo trebuie găsite soluții urgente. Nu trebuie să-i lase pe oameni să plece, ci să rezolve, pentru că acolo e clar că nici Orange nu stătea bine nici înainte de cumpărarea Telekom! Părerea mea!

Rosswell87
Junior
Nu stiu de ce se tot recomanda serviciile VoWifi, respectiv VoLTE clientilor Orange Romania Communications, cand de fapt aceste servicii sunt nefunctionale si indisponibile la OROC! Ba mai mult de atat, personal am portat 2 numere in OROC si m-am trezit ca nu pot folosi serviciul SMS Premium sau apelare nr. scurte, de pilda pentru activarea/dezactivare loc parcare prin aplicatia TPark. Daca stiam ca sunt atat de mediocrii, jur ca nu ma portam de la Digi!

Manole_1985
Începător

Numărul meu de telefon a aprtinut rețelei Telekom mai bine de 15 ani (cosmote trecut la telekom) treaba a fost ok pana când (telekom trecut la orange) informat printrun mesaj sau email nici nu mai am idei, dar problema nu sa pus de la inceput. 2-3 luni a functionat plăteam la orange ca dar imi venea nota de plata pe aplicație ,a trebuit să instalez si aplicatia de la orange  ,  dar problema e dupa cele 2 sau 3 luni cand am rămas si fără semnal nam mai putut fi nici suna si nici sa apelez doar cand ieșeam in arie de acoperire a rețelei Orange. Am sunat la relatii cu clienții așa mi sa setat și miau zis sa pun reteaua pe manual sa merg la un magazin orange sa am acoperire 3g până cand nici să sun nam mai putut nici sa fiu sunat timp de 2 săptămâni până ma-m raportat inapoi la Telekom. In fime mi sa zis cand vorbesc cu cei de la relații cu clientii ca să le zic ca pun plangere la OPC am vorbit le-am zis și ei imi ziceai căci ei nu au ce face . Ma-m dus la Telekom ma-m raportat inapoi la ei si miau zis caci daca imi mai vine factura de la orange de plătit să apelez la OPC . Mia și venit factură de plătit 230ron aia da. Nu la-m platit. Dupa 1 luna jumate am fost contactat de la ceva firma de recuperări. Am fost la OPC le trebuia o grada de copii (factura, nr de inregistrare....) dar ce sa întâmplat ce nu sa dat din greșeală de gol căci toata treaba oricum așa se rezolva dacă plătești ori treci pe la tribunal. Ok nu e stres. Am sunat inapoi la firma de recuperări și am întrebat căci ce sumă și unde trebuie să o plătesc și dacă toate chestile astea se termina, a zis ca da sa plătesc suma și am incheiat contractul cu ei.     Am fost am platit. Dupa 1 luna imi vine iar un email de la orange ca am de platit o suma de 60 si ceva si cu data scadență. Iam sunat taxat și cu greu am reușit sa vorbesc cu cineva care ma transferat la un si dupa am fost din nou transferat căci ei nu se ocupă cu asa ceva. Am vorbit si mia zis căci e abonamentul la Stikul ala pentru Tv ce il am in dulap caci oricum nu la-m folosit căci mi la det de la telekom in caz ca vreau sal folosesc. Și acuma nu știu cum să fac să reziliez contractul sa termin cu orangeul de tot până nu fac un pas mai mare și îi dau eu in tribunal. Toata chestia e ca e de umblat și dupa aia. Dar toată informația ce e si.ma interesează cum pot sa reziliez contractul?

 

Paul2022
Începător

Buna ! @Balasel , te rugam sa trimiti un e-mail catre adresa sesizari@orange.com , explicand situatia intampinata cu serviciile de voce .