Post telefonic deranjat din decembrie 2022
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-02-2023 09:42 AM - editat ultima oară la 15-02-2023 09:51 AM de DanielaH
Buna Ziua,
Postul telefonic este deranjat din decembrie 2022 si factura pe luna ianuarie a venit fara ajustari. Am facut o sesizare (nr. 96517476) dar fara succes. Unde sa ma adresez pentru remedierea deranjului si pentru eliberarea unei noi facturi conforme cu realitatea. Mentionez ca factura pe decembrie are ajustari. Nr de telefon deranjat-023xxxxxx
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-02-2023 11:13 AM
Salut! Bun venit în Comunitate!
Înțeleg că ești client Orange Romania Communications, corect?
Poți lua legătura cu colegii noștri aici - https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask.
Te așteptăm să revii să ne spui cum s-a rezolvat.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-02-2023 11:34 AM
Nr sesizarii de mai sus l-am este primit ca urmare a unei sesizari folosind linkul indicat de dv. Din pacate nici un raspuns la sesizare si perioda de platire a facturii expira curand.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
15-02-2023 12:04 PM - editat 15-02-2023 12:06 PM
Mulțumesc pentru răspuns! Am înțeles. În cazul acesta, cu siguranță situația ta este în atenția colegilor noștri care fac toate verificările necesare pentru rezolvarea problemei. Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor.
Fiind vorba de o situație punctuală care implică analizarea contului tău personal, din păcate ea nu poate fi rezolvată în Comunitate, unde nu se pot afișa date confidențiale.
Mulțumim pentru înțelegere.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-03-2023 10:14 AM
Buna Ziua,
Am revenit, pentru ca postul meu telefonic este inca deranjat (dupa mai bine de 2 luni). Din pacate ma simt obligat sa renunt la serviciile dumneavoastra.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-03-2023 11:26 AM
Buna, @atze1964 ! Ai primit răspuns la solicitarea ta? Colegii ți-au răspuns la sesizare?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-03-2023 01:10 PM
Iata mai jos:
Stimate domn, Solicitarea dumneavoastra este in continuare in atentia departamentului tehnic pentru remediere. De asemenea, va informam ca ajustarile pentru perioada de nefunctionare se vor regasi automat in facturi. Ne pare rau pentru neplacerile create. Va multumim pentru intelegere, Echipa Orange Romania Communications.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
08-03-2023 04:22 PM - editat 08-03-2023 04:22 PM
Buna ziua,
La terminarea contractului Antena si LNG-ul trebuiesc returnate?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-03-2023 05:19 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-03-2023 06:08 PM
Multumesc, FLo1. O seara placuta.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-03-2023 06:16 PM
@atze1964: Mulțumesc. Să-ți fie de folos. O seară plăcută și ție. Te așteptăm în Comunitate și cu alte contribuții.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-03-2023 08:47 AM
Buna Ziua,
Am facut o cerere de renuntare la serviciul dumneavoastra in data de 03.03.23 ora 10.55, cu nr 10856380076, si din pacate dupa 13 zile (asa cum este mentionat in raspunsul primit) nu am fost contactat spre confirmare. Va rog sa-mi spuneti daca cererea a fost aprobata.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-03-2023 08:25 AM
Buna Ziua,
Am primit confirmarea privind rezilierea contractului, prin SMS, dar nu am primit confirmarea ridicarii echipamentelor aferente (cost suportat de mine (29 RON)), asa cum am convenit in timpul discutiei telefonice cu persoana de la Orange care m-a contactat dupa ce am depus cererea de reziliere. Unde sa ma adresez pentru a avea confirmarea ca echipamentele vor fi ridicate de Orange sau altcineva, asa cum am convenit telefonic? Va multumesc anticipat.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-03-2023 05:29 PM
Ma ajuta cineva?