anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Incident Orange/ Poveste

Caloiana90
Junior

Intrebare, Este normal ceea ce mi s-a intamplat mai jos? Multumesc

Totul a început într-o sâmbătă, afară bătea vântul puternic și s-a căzut stâlpul pe care era fibra mea (pentru că Orange nu are bani să construiască infrastructura subterană). Dupa ce am observat acest lucru, am sunat la 0374300300 (deranjamente orange) si am anuntat ce s-a intamplat. Era normal să nu vină sambata seara pentru a repune totul în funcțiune (deși aceste servicii ar trebui să aibă suport telefonic/de teren 24/7).
Duminică, am văzut că nimeni nu s-a deranjat să vină să vadă care este problema, moment în care am sunat din nou. După ce am așteptat vreo 20 de minute, am luat legătura cu cineva care mi-a spus că situația este cunoscută și că se va rezolva în 24 de ore. 1 ora am stat si m-au plimbat prin 4 departamente diferite.
Dupa aceste 24 de ore, adica luni, am sunat din nou si mi s-a spus ca nu este nici un incident deschis (facusem si incidente in aplicatia MyOrange si telefonic) probabil ca ei nu vor sa lase inciedentul deschis (dar un incident poate să fie închis doar dacă este rezolvat). Dacă se închide fără rezoluție, trebuie luate măsuri pentru persoana care a făcut acest lucru.
Trecem și peste asta si ajungem marți (72 ore). Vine echipa sa ridice stalpul, eu eram la munca, el lucra la un vecin de-al meu si „tehnicianul” ii spune sotiei ca vine doar pe proces verbal si ca nu ne face.
Sun din nou, in prima faza mi se spune ca sesizarea nu se gaseste, dar apoi ma suna inapoi ca a fost gasita si ca se programeaza pentru miercuri.
Nu este normal ce s-a întâmplat și nu recomand Orange sub nicio formă (își bat joc de clienți).
Scriu acest review dupa 96 de ore (chiar in momentul de fata nu am internet sau televizor).

Mai jos sunt mesajele pe care le-am primit:
Să ne amintim că acest mesaj este scris la 96 de ore după ce am anunțat:

Reclamatia ta cu nr.96444619 a fost inregistrata in 05.02.2023. Termenul de solutionare este cel prevazut in contract. Poti urmari stadiul ei in My Orange http://oran.ge/reclamatia . Iti multumim!

Poti sa iti urmaresti stadiul deranjamentelor pentru care ai deschis sesizari direct in contul tau My Orange http://oran.ge/status

E posibil sa fiti apelat de robotul telefonic pentru a masura cat de multumit ati fost de interactiunea cu agentul nostru. Tasta 5 exprima satisfactie maxima..

Buna ziua, Dorim sa va informam ca am demarat procesul de investigatii cu privire la aspectele semnalate, solicitarea fiind preluata de Serviciul Tehnic pentru care am transmis cerere de rezolvare cu prioritate. Cu stima, Orange Romania Communications.

Serviciul tau este afectat de un deranjament extins. Nu e nevoie sa fii in locatie pentru rezolvare. Te sunam dupa remediere (durata medie 24h). Echipa Orange

2 Răspunsuri 2

DanielaH
Moderator

Salut! Bun venit în Comunitate!

Îmi pare rău pentru situația neplăcută descrisă de tine și îți mulțumim că ai împărtășit-o cu noi aici.
Dacă deja ai depus o sesizare, înseamnă că problema ta este cunoscută și colegii noștri fac toate verificările necesare pentru remediere. Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor.

Buna ziua,

Rezolvarea a venit dupa 96 de ore de la primul deranjament si am foat foarte surprins sa aflu ca nu mi s-a creat deranjament de fiecare data cand am sunat, in aplicatie nu mai puteam sa fac ,era blocat. 

Rezolvarea: A venit o echipa, a montat un alt stalp si au pus o propta ( ca sa sustina stalpul), foarte profi. La fel ca si la celalalt stalp la urmatorul vant va cadea. Aici vreau sa reamintesc ca cu o zi inainte le facusera la 2 vecini, eu am ramas ultimul ( urmatoarea zi).

In continuare pot sa spun ca se trateaza situatiile cu indiferenta.