anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Migrare de la abonament (fost Telekom) la prepay

Adrian781
Vizitator

Salut! Mi-a expirat perioada contractuală şi doresc să trec de la abonament Orange la prepay Orange. Am luat legătura cu un operator care mi-a spus că nu se poate întrucât sunt două feluri de abonament Orange iar eu sunt la abonamentul de la care nu se poate trece la prepay. Mie mi se pare un comportament abuziv.

9 Răspunsuri 9

arsradu
#StarMember

Salut,

Ce abonament ai tu? E pe persoana fizica sau juridica?
Eu n-am mai auzit de asta pana acum. Si fara mai multe detalii, nu ma pot pronunta. Dar…poate exista si nu stiam eu. 

Client Orange

Am avut un abonament pe persoană fizică de 2 ani de 7,5 euro/lună a cărui perioadă a expirat în ianuarie. Mi-a spus că e la fostul Telekom şi că de fapt ar fi două servicii Orange diferite. Unul telecomunications şi încă unul.

Ar mai fi varianta migrarii către Yoxo de unde poți ulterior migra înapoi la prepay.

Salut Adi,

Intr-adevar, in momentul asta, din punct de vedere juridic nu exista decat Orange Romania SA. Insa din punct de vedere operational...se pare ca inca nu. Ceea ce inseamna ca da, sunt in continuare abonamente ale fostilor clienti veniti de la Telekom Romania Communications (ulterior devenit Orange Romania Communications, si apoi Orange Romania) care inca sunt diferite.

Acuma, problema nu e neaparat ca sunt diferite, problema e ca, pentru a trece la prepay, operatorul trebuie sa suporte serviciul. Si OROC nu are Prepay, si nici nu mai exista. Iar ORO, cu toate ca are prepay, nu te poate prelua prin migrare pentru ca apari inca la OROC.

Deci, teoretic, se poate face o portare din OROC in ORO. Si....nu vad de ce nu s-ar putea face direct pe prepay, atata timp cat ORO suporta serviciul. Deci, de putut cu siguranta se poate.

Recomandarea mea ar fi sa incerci varianta cu portare. Daca abonamentul actual a iesit din perioada contractuala, nu ar trebui sa ai nimic de platit. Deci, singura problema e ca esti la OROC, ceea ce se rezolva prin portare.

Acuma, ca e portare direct la Prepay, cum iti doresti tu, sau portare la Yoxo, cum zicea si Mihai, si apoi migrare catre Prepay, eventual dupa prima luna, asta ramane la alegerea ta. Dar cu siguranta este posibil.

Client Orange

Mulţumesc pentru efortul tău, Radu!

MihaiC99
Cunoscător

Buna,

Eu zic sa faci o sesizare către Orange prin formularul de contact și să soliciți trecerea pe prepay (le spui că în caz contrar te vei porta către o altă rețea).

https://www.orange.ro/contact/ 

Sa mai discutat în comunitate despre abonamentele ORO/OROC și se pare că cei ce dețin abonamente OROC nu au posibilitatea trecerii pe prepay.

Daca nu poți rezolva cu ei atunci îți rămâne varianta portarii numărului către un furnizor ce oferă servicii prepay (exemplu Vodafone).

Poți migra de asemenea către Yoxo și apoi ulterior revii la prepay.

MihaiC99
Cunoscător

Ai răspunsul yoxo in cazul tau:

"Da, poți migra de la Orange Romania Communications (OROC) la YOXO!

Dacă ai un număr de telefon în rețeaua Orange Romania Communications (fostul Telekom), este necesară portarea numărului tău la YOXO. Iată ce trebuie să știi:

  • Portarea se face exclusiv în aplicația YOXO, indiferent dacă ai un abonament sau o cartelă preplătită.
  • În aplicație, la pasul în care ți se cere să menționezi operatorul curent, trebuie să selectezi Orange Romania Communications.

Pașii pentru portare:

  1. Descarcă aplicația YOXO pentru Android, iOS sau Huawei.
  2. Urmează pașii din aplicație pentru a configura abonamentul YOXO dorit.
  3. Alege opțiunea „Îmi păstrez numărul” și introdu numărul de telefon pe care dorești să-l portezi.
  4. Completează datele necesare, cum ar fi codul de abonat (dacă ai abonament) sau seria SIM (dacă ai cartelă preplătită).
  5. Încarcă documentele solicitate (factura recentă sau o poză cu SIM-ul, în funcție de tipul de serviciu).
  6. Alege data portării și finalizează procesul.

Important:

  • Numărul tău trebuie să fie activ în rețeaua Orange Romania Communications în momentul portării.
  • Asigură-te că nu ai datorii restante sau alte condiții contractuale care ar putea împiedica portarea.

Pentru mai multe detalii despre portare, poți consulta ghidul complet aici."

O zi frumoasa!

Mulţumesc, Mihai pentru răspunsul prompt!

Cu plăcere!

Orice metodă ai alege pentru rezolvarea problemei, as aprecia dacă vei reveni și ne vei comunica cum ai rezolvat problema.
Răspunsul tău va ajuta si alți membri ai comunității (clienți) aflați în situația ta.
O zi frumoasa!