la 04-07-2024 12:34 PM - editat ultima oară la 04-07-2024 12:40 PM de DanielaH
04-07-2024 12:46 PM - editat 04-07-2024 12:47 PM
@Nicoleta08: Toate ar fi ok la abonamentul tău dacă nu ar fi fost provenit din OROC (ex Telekom). Sper curând aceste servicii să fie atribuite și abonaților din vechiul OROC, acum clienți Orange România.
04-07-2024 01:00 PM - editat 04-07-2024 01:02 PM
Bună @Nicoleta08! Dacă ești client Orange România, și nu fostul OROC sună la 300 și cere agentului să îți reseteze contul de client și o să ai acces din nou la serviciul vo-wif
la 04-07-2024 01:08 PM
Nu se poate și online?
la 04-07-2024 01:11 PM
Se poate prin chat.
la 04-07-2024 01:32 PM
@Nicoleta08: Revin cu întrebarea: ești client provenit din ex-OROC (Orange RO Communications)? Dacă DA, atunci serviciul VoWIFI va fi activ în perioada următoare, însă nu ACUM. Un topic pe această temă ai aici.
la 04-07-2024 02:22 PM
Salutare!
Dă un restart la telefon și dacă tot nu funcționează, contactează Serviciul clienți și cere o resetare de cont!
Sper să funcționeze apoi!
Atenție, nu toate telefoanele au disponibilă această funcție, fiind vorba de softul acestuia.
Baftă!
la 04-07-2024 04:18 PM
Salutare!
Ar fi doua variante:
04-07-2024 04:19 PM - editat 04-07-2024 04:31 PM
Salut,
Ia legatura cu un consultant, fie telefonic, fie pe chat-ul Djingo, si roaga sa-ti activeze serviciul Apel WIFI (NU VoLTE, atentie!) pe cont. In caz ca nu e, poate sa-ti activeze si VoLTE-le, daca tot e acolo. Dar ideea e ca cele doua sunt diferite. Unul foloseste reteaua WiFi, celalalt foloseste reteaua GSM.
Daca apelezi la chat-ul de mai sus, pentru a intra in legatura cu un operator uman, trebuie sa scrii: transfer operator. Posibil de doua ori, pentru ca robotul va incerca sa te ajute el.
Asta e tot.
Cand rezolvi, te asteptam cu o confirmare aici.
PS: am avut si eu exact aceeasi problema acum cateva saptamani, dupa o resetare facuta de un alt consultant. Resetarea a fost un succes, doar ca unele servicii au ramas dezactivate. 🙂
Deci, mergi la sigur, si cere activarea lui pe contul tau. Asta e tot ce trebuie sa faci. Se activeaza intr-un minut, si ar trebui sa ramana bifata optiunea si in meniu.
la 16-07-2024 07:57 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor