Mesaj activare funcție Apelare Wi-Fi
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-07-2024 12:34 PM - editat ultima oară la 04-07-2024 12:40 PM de DanielaH
Bună ziua!
Am încercat să îmi activez funcția de Apelare Wi-Fi însă îmi apare acest mesaj. Dacă mă poate cineva cu o rezolvare aș fi recunoscătoare.
Mulțumesc!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
04-07-2024 12:46 PM - editat 04-07-2024 12:47 PM
@Nicoleta08: Toate ar fi ok la abonamentul tău dacă nu ar fi fost provenit din OROC (ex Telekom). Sper curând aceste servicii să fie atribuite și abonaților din vechiul OROC, acum clienți Orange România.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
04-07-2024 01:00 PM - editat 04-07-2024 01:02 PM
Bună @Nicoleta08! Dacă ești client Orange România, și nu fostul OROC sună la 300 și cere agentului să îți reseteze contul de client și o să ai acces din nou la serviciul vo-wif
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-07-2024 01:08 PM
Nu se poate și online?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-07-2024 01:11 PM
Se poate prin chat.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-07-2024 01:32 PM
@Nicoleta08: Revin cu întrebarea: ești client provenit din ex-OROC (Orange RO Communications)? Dacă DA, atunci serviciul VoWIFI va fi activ în perioada următoare, însă nu ACUM. Un topic pe această temă ai aici.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-07-2024 02:22 PM
Salutare!
Dă un restart la telefon și dacă tot nu funcționează, contactează Serviciul clienți și cere o resetare de cont!
Sper să funcționeze apoi!
Atenție, nu toate telefoanele au disponibilă această funcție, fiind vorba de softul acestuia.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-07-2024 04:18 PM
Salutare!
Ar fi doua variante:
- esti de la inceput client Orange Romania si atunci s-ar putea sa fie un bug. Recomand o resetare din telefon a setarilor de retea (se vor pierde asocierile bluetooth si Wifi, deci va fi necesara o reconectare). In caz ca nu merge, recomand sa suni la relatii clienti (poate e o duda pe undeva).
- esti client venit prin filiera Telekom->OROC/Orange Communications si, din pacate, inca nu este activ acest serviciu (da, stim, sunt unificate si din punct de vedere juridic, dar serviciile lipsa vor fi imbinate pe parcurs).
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
04-07-2024 04:19 PM - editat 04-07-2024 04:31 PM
Salut,
Ia legatura cu un consultant, fie telefonic, fie pe chat-ul Djingo, si roaga sa-ti activeze serviciul Apel WIFI (NU VoLTE, atentie!) pe cont. In caz ca nu e, poate sa-ti activeze si VoLTE-le, daca tot e acolo. Dar ideea e ca cele doua sunt diferite. Unul foloseste reteaua WiFi, celalalt foloseste reteaua GSM.
Daca apelezi la chat-ul de mai sus, pentru a intra in legatura cu un operator uman, trebuie sa scrii: transfer operator. Posibil de doua ori, pentru ca robotul va incerca sa te ajute el.
Asta e tot.
Cand rezolvi, te asteptam cu o confirmare aici.
PS: am avut si eu exact aceeasi problema acum cateva saptamani, dupa o resetare facuta de un alt consultant. Resetarea a fost un succes, doar ca unele servicii au ramas dezactivate. 🙂
Deci, mergi la sigur, si cere activarea lui pe contul tau. Asta e tot ce trebuie sa faci. Se activeaza intr-un minut, si ar trebui sa ramana bifata optiunea si in meniu.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-07-2024 07:57 PM
