la 05-08-2025 02:28 PM - editat ultima oară la 11-08-2025 05:45 PM de DanielaH
Bună ziua tuturor,
Scriu aici în speranța că poate cineva din comunitate sau din echipa Orange va lua în sfârșit în serios problema mea. Orange nu răspunde de aproape o săptămână.
Acum mai bine de o săptămână, o echipă Orange a venit să schimbe cablurile prin casă, pentru serviciul TV. De atunci nu mai am deloc internet. Am sunat imediat, am făcut sesizare, dar până azi nu s-a rezolvat nimic. Nici măcar nu am primit un termen. Problema e ca cererea de activare a internetului este blocata intre departamente, insa nimeni nu face nimic.
Am nevoie urgent de internet, atât pentru muncă, cât și pentru alte activități zilnice, și consider inacceptabil ca o companie de nivelul Orange să lase un client fără servicii atât de mult timp.
Dacă nu primesc un răspuns concret și rapid, mă voi adresa ANPC – nu este normal să plătim abonamente și să fim tratați cu atâta indiferență.
A mai trecut cineva printr-o situație similară? Cum ați reușit să rezolvați?
Mulțumesc.
la 05-08-2025 02:57 PM
Bună Bianca,
Îmi pare rău pentru situația în care te afli și sunt de acord că trebuie făcut ceva rapid.
Le-ai scris din Chat Djingo ?
la 05-08-2025 03:24 PM
Da, si au zis ca nu au ce sa faca deoarece este deja deschis ticket pentru problema mea.
la 05-08-2025 03:26 PM
Pe langa, am si sunat de aproape o sapt zilnic si nimic nu s-a intamplat.
la 05-08-2025 03:06 PM
Bianca, bun venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru situația ta :((
Ai cumva numărul sesizării? Putem întreba și noi colegii care este statusul.
la 05-08-2025 03:16 PM
Bună ziua,
Am făcut deja 3-4 sesizări legate de această problemă, însă din păcate nu am notat numerele tuturor. Ultima sesizare pe care o am notată este 10878072913.
Vă rog să verificați situația, deoarece problema persistă și nu am primit nicio soluție concretă până acum.
Mulțumesc!
la 05-08-2025 03:18 PM
Ne poți oferi, te rog, și codul de abonat?
la 05-08-2025 03:23 PM
Cod de abonat: 40822371599484
la 05-08-2025 03:29 PM
Îmi pare rău, dar nu pot identifica contul. Este codul de abonat de pe factură?
Ești client Orange sau fost Telekom (Orange Romania Communications)?
la 05-08-2025 03:31 PM
Sunt fost client Telekom (Orange Romania Communications).
Am preluat codul din:
Va informam ca a fost emisa factura Orange nr. TKR250304235378 in valoare de 81.79 lei, aferenta codului de abonat 40822371599484, cu termen scadent 11.08.2025. Stiati ca puteti vizualiza si plati factura direct in aplicatia My Orange? Vizualizeaza acum
la 05-08-2025 03:42 PM
Mulțumesc pentru detalii. O să rog colegii să verifice.
la 05-08-2025 03:47 PM
Mulțumesc pentru răspuns.
Vă rog să țineți cont că am nevoie urgentă de internet, deoarece lucrez de acasă, iar activitatea mea profesională depinde în totalitate de conexiunea stabilă.
Munca mea nu este plătită de Orange, așa că această situație mă afectează direct profesional.
Vă rog să îmi spuneți dacă veți reveni cu un răspuns aici după ce colegii verifică situația, pentru a ști că problema mea este în curs de soluționare.
Mulțumesc!
la 05-08-2025 03:57 PM
Sigur, bineînțeles că voi reveni cu feedback în momentul în care primesc un răspuns de la colegi.
la 06-08-2025 01:12 PM
Buna ziua! Niciun feedback de la colegii dumneavoastra?
06-08-2025 01:27 PM - editat 08-08-2025 10:51 AM
Momentan mi-au răspuns că situația este în continuare în atenția lor și că există un ticket deschis în acest sens la care se lucrează. Revin dacă primesc un termen de remediere.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor