la 28-01-2024 09:08 PM
Hello tuturor,
Aș vrea să vă împărățesc experiența unei doamne de 75 de ani în magazinul Orange. Doamna le-a trecut pragul în speranța semnării unui contract de portare a serviciilor de la o companie concurentă către Orange. Domnișoara vânzătoare i-a făcut o ofertă bunicică. Până aici toate bune și frumoase. Urmează însă o serie de ilegalități în opinia mea. 1. Domnișoara vânzătoare ii spune doamnei în vârstă ca în vederea încheierii contractului are nevoie de un cod trimis către doamna. Îi ia telefonul din mână și introduce acel cod care ulterior va afla doamna ca reprezenta semnătura dumneaei. 2. Nu o lasă să citească contractul și nici nu-i dă o copie decât la insistentele repetate ale doamnei de 75 de ani. Contractul evident nefiind semnat on paper. 3. Îi oferă un nr pentru urgențe și eventuale probleme la care evident ca nu va răspunde. 4. Pe un ton extrem de agresiv îi spune doamnei a doua zi când aceasta anulează portarea ca a făcut-o să își piardă timpul și în consecință e bună de plată 2 ani pentru numărul provizoriu. Vă las pe voi să comentati eu fiind subiectivă întrucât e vorba de o persoană foarte apropiată. 5. Managerul de magazin ne-a spus ca portarea nu se poate anula decât în 24 de ore pentru ca a fost făcută în magazin. Dacă însă dorești online se efectuează obligatoriu la fostul Telekom.
la 29-01-2024 06:31 AM
Salutare!
Din păcate, se practică și pe la alții și ține probabil de șmecheria românească, neavând vreo legătură cu Orange sau altă companie. Probabil că persoana respectivă ( vânzătoarea) dorea să ,,profite" mai mult decât era necesar.
Chiar îmi pare rău pentru experiența neplăcută și e cam fără comentarii!
29-01-2024 09:33 AM - editat 29-01-2024 09:37 AM
Hello!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor