anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

cum schimb abonamentul

Laurentiu113
Începător
B.ziua. Doresc revenirea la un abonamnet anterior celui actual.Care sunt procedurile?
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Depinde despre ce abonament este vorba și la ce te referi. Dacă ai prelungit de curând un abonament, și ai făcut-o telefonic sau online, iar abonamentul respectiv nu a depășit 14 zile de când ai primit oferta respectivă sau nu a intrat încă în vigoare, ai dreptul să revii la situația anterioară. Acest lucru îl poți face prin Chat Djingo sau la 300, iar ulterior te va reapela consultantul care te-a ofertat. Sper să reușești și să fi intuit bine ceea ce-ți dorești! Succes!

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember
Suni la 300 sau iei legatura cu cineva pe chat-ul Djingo, si mentionezi lucrul asta. Nu stiu daca o sa se poata, mai ales daca vorbim de un abonament mai ieftin, daaar...poti incerca.
Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Depinde despre ce abonament este vorba și la ce te referi. Dacă ai prelungit de curând un abonament, și ai făcut-o telefonic sau online, iar abonamentul respectiv nu a depășit 14 zile de când ai primit oferta respectivă sau nu a intrat încă în vigoare, ai dreptul să revii la situația anterioară. Acest lucru îl poți face prin Chat Djingo sau la 300, iar ulterior te va reapela consultantul care te-a ofertat. Sper să reușești și să fi intuit bine ceea ce-ți dorești! Succes!

Laurentiu113
Începător
B.dim. Asa am procedat ...- sunt in "interiorul" celor 14 zile ... Astept sa ma contacteze un consultant. Multumesc

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Doamne ajută! Se va rezolva!