la 02-12-2023 12:42 AM - editat ultima oară la 04-12-2023 08:21 AM de DanielaH
Mulțumesc
la 08-12-2023 01:47 PM
Ovi, și colegii noștri ne-au confirmat că opțiunea Missed Call Notification era disponibilă, într-adevăr, doar in Telekom.
Acum, pentru clienții Orange și Orange Romania Communications, singura posibilitate este activarea mesageriei vocale.
la 02-12-2023 05:49 AM
Salutare!
Eventual activezi mesageria . Ai detalii aici:
https://www.orange.ro/help/cum-activezdezactivez-mesageria-vocala-11328
Dar în mod normal, vezi oricum apelurile pierdute dacă ai semnal la telefon.Mesageria te ajută dacă nu prea ai semnal mereu și îți arată că ai fost apelat.
Dacă nu reușești, revino pe topic.
Baftă!
la 02-12-2023 05:53 AM
cred ca cea mai buna varianta ar fi sa folosesti mesageria vocala
https://www.orange.ro/servicii/mesagerie-vocala/
iar in mod normal orice telefon trebuie sa-ti arate notificari de apeluri pierdute (asta daca nu cumva ai oprit notificarile0
la 02-12-2023 09:23 AM
Numarul a fost portat din Telekom în OROC. Pe Telekom era o redirijare către un anumit numar și când reveneam la semnal, eram notificat prin SMS de apelurile pierdute. Nu am avut mesagerie. La Orange am găsit ceva asemănător, dar functioneaza doar cu mesagerie
la 02-12-2023 09:56 AM
@Ovi73: Pentru un răspuns concret e nevoie de un detaliu, având două situații diferite: 1. Apel pierdut întrucât erai într-o zonă fără semnal sau 2.Apel pierdut întrucât nu ai răspuns la apel când ai fost apelat.
Pentru primul caz nu ai alrceva de făcut decât să activezi mesageria vocală (din MyOrange sau cu apel la *100# sau la 555). Pentru al doilea caz, depinde de telefon și notificările activate la apelare (cu sunet sau nu, cu afișare sau nu) toate acestea regăsindu-se de obicei atât în meniul aplicației de apelare, dar și în cofigurarea sunetelor din "setări".
Numai bine.
la 04-12-2023 08:10 PM
Mulțumesc tuturor pt sfaturi, nu am reușit activarea opțiunii. Iar răspunsul de la 300..ce sa zic? Doua răspunsuri diferite, unul cu un cod și celalalt ca nu mai au aceasta opțiune de câteva luni. În My Orange exista opțiunile astea, active și-mi zice sa introduc niște coduri, care dau mesaj cod MMI nevalid .Asta e, mai "sapam" dacă nu, le portez înapoi în Telekom. Deci, Mulțumesc tuturor încă odată!
la 05-12-2023 10:55 AM
Ovi, s-a rezolvat situația cu mesageria?
la 05-12-2023 11:47 AM
Nu am nevoie de mesagerie, doar notificările ma interesează, în MyOrange sunt activare, dar am înțeles de la 300 ca nu ar mai fii active ca și opțiuni. Nu știu ce sa cred. O sa mai caut variante, poate reușesc ceva. Dacă nu, le portez în Telekom unde au aceste opțiuni (sunt 6 numere)
la 05-12-2023 11:49 AM
Problema nu e de telefon. E de retea. Deci nu ai ce setari sa faci. Trebuie activata acea facilitate. Daca ea nu mai e disponibila la OROC...nu prea ai ce face.
la 05-12-2023 11:55 AM
la 05-12-2023 12:01 PM
Da, cunosc facilitatea la care te referi. Tie iti trebuie serviciul de notificare prezenta, nu casuta vocala.
Ideea e ca informatiile respective cred ca sunt un pic neactualizate....
De exemplu nu stiu sa se mai foloseasca numarul 1234... Deci, ori se foloseste alt numar, ori....portiunea respectiva ar trebui scoasa.
Deci daca incerci sa trimiti "A NP" la 1234 iti da eroare?
la 05-12-2023 12:01 PM
Hai sa întreb altfel, e cineva cu servicii mobile OROC și sa fie notificat de apeluri pierdute când nu are semnal?
la 05-12-2023 12:08 PM
DA, și sunt aceia care au activată mesageria vocală, atât ORO cât și OROC.
la 05-12-2023 12:12 PM
@Ovi73, vom întreba și noi colegii de la Orange Romania Communications și revenim când avem un răspuns.
05-12-2023 12:17 PM - editat 05-12-2023 12:20 PM
Da, se pare ca am gresit mai sus cand am zis Notificare Prezenta. Ma refeream la Notificare Apeluri Pierdute. Notificare Prezenta trimite notificare apelantilor cand revii in retea. Nu tie, cand esti apelat.
E un feature Telekom, care nu stiu daca s-a pastrat cumva si la OROC.
Cam asa arata pe partea Telekom.
https://mobile.telekom.ro/category/servicii-abonamente/cat7680489/
Teoretic, ar trebui sa se poata activa cu apel la 300, conform screenshot-ului atasat de Ovi.... Dar inteleg ca e posibil sa nu mai fie de actualitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor