la 02-12-2023 12:42 AM - editat ultima oară la 04-12-2023 08:21 AM de DanielaH
Mulțumesc
la 08-12-2023 01:47 PM
Ovi, și colegii noștri ne-au confirmat că opțiunea Missed Call Notification era disponibilă, într-adevăr, doar in Telekom.
Acum, pentru clienții Orange și Orange Romania Communications, singura posibilitate este activarea mesageriei vocale.
07-12-2023 01:39 PM - editat 07-12-2023 04:05 PM
@Ovi73, ne poți lasa, te rog, numărul de telefon în mesaj privat pentru a fi apelat de către colegi?
la 07-12-2023 06:07 PM
Din păcate ceea ce doresc nu se poate fără mesagerie. Mulțumesc tuturor pt implicare și va doresc sărbători fericite!!
la 07-12-2023 07:28 PM
Din păcate doar așa se poate și am menționat și anterior. Dacă ai nevoie de acea facilitate, mesageria e deja un fleac. Însă decizia îți aparține. Sărbători fericite și te așteptăm în Comunitate și cu alte contribuții.
la 08-12-2023 01:47 PM
Ovi, și colegii noștri ne-au confirmat că opțiunea Missed Call Notification era disponibilă, într-adevăr, doar in Telekom.
Acum, pentru clienții Orange și Orange Romania Communications, singura posibilitate este activarea mesageriei vocale.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor