la 02-10-2023 02:45 PM - editat ultima oară la 02-10-2023 03:01 PM de DanielaH
Bună ziua am abonament la orange communications pt cablu și am luat și opțiunea voyo. Când încerc sa autentific pe voyo cu emailul și parola mea de la Orange nu merge. Ce as putea face sa pot viziona voyo prin orange?
23-01-2024 01:14 AM - editat 23-01-2024 01:18 AM
Buna Georgiana!
Nu am reusit in aplicatie...DAR.
Am reusit pe browser, fie pe pc sau pe telefon, pe telefon daca vrei sa iti mearga, dezinstalezi aplicatia VOYO, si te loghezi pe browser, google chrome, cu adresa de email si parola de la Orange Romania Communications. O SA ITI MEARGA , eu am reusit. DUPA CARE, intri in cont si poti sa iti adaugi tv-ul prin adaugare COD. Din pacate, pe aplicatie nu merge. SUNT CEVA PROBLEME.
EDIT : REVIN CU O NOUTATE!
Am reinstalat aplicatia VOYO, eu fiind deja logat pe browser, automat m-a dus pe aplicatie si VOILA.
MERGE! ACUM SUNT LOGAT PE APLICATIE..multumita faptului ca am reusit sa ma loghez pe browser prima data, dupa care am apasat pe home si automat s-a logat pe aplicatie contul inregistrat in browser!
Succes! Daca te pot ajuta intr-un fel, astept mesaj.
la 03-10-2023 01:32 PM
Pe linkul pe care u mi l ai dat pot băgat emailul și parola întru in contulmeu de orange tv go dar eu nu vreau sa întru pe orange tv go eu vreau pe voyo
Avesta e mesajul care imi apare cand incerc sa vizionez pe orange tv go
la 03-10-2023 01:35 PM
Când mi am facut cont pe hbo max a fost f user am.bagat adresa de mail parola de la orange și imediat a funcționat precizez ca sunt în Anglia și nu pot sa vizionez hbo max dar aplicația funcționează f bn în România cu abonamentul de la orange. De ce nu funcționează asa de ușor și pe voyo de 3 zile ma doare capul ca nu pot intra pe contul de voyo
03-10-2023 01:37 PM - editat 03-10-2023 01:39 PM
:)) Te cred... Din pacate nu am Voyo, si nici abonament OROC... Deci e foarte greu sa-mi dau seama ce ar putea sa fie.
Practic subscrierea e la Voyo (pentru ca ei iti furnizeaza serviciile)...doar ca plata se face prin factura Orange. In cazul asta, OROC e doar un intermediar care iti face tie o oferta pentru Voyo.
Ma gandesc ca poate asa trebuie sa functioneze....? Nu stiu... Poti pune cumva o captura de ecran cu pagina in care zici ca te pune sa platesti la Voyo, dupa ce te loghezi la Orange?
la 03-10-2023 01:43 PM
Ce inseamna OROC ca e prima oara când ma confrunt cu asa ceva și nu stiu
03-10-2023 01:43 PM - editat 03-10-2023 01:46 PM
OROC e acronim pentru Orange Romania Communications. Adica fostul Telekom Fix. 🙂
Grupul Orange a cumparat acum ceva vreme partea de servicii fixe de la Telekom Romania Communications. Moment in care numele a devenit Orange Romania Communications. Aceeasi Marie cu alta palarie. 🙂
Ideea e ca cele doua (Orange Romania SA aka ORO, si Orange Romania Communications, aka OROC, aka fostul Telekom Fix) sunt inca institutii diferite. Si pana la o fuziune completa....mai e mult.
la 03-10-2023 01:16 PM
@Alexandra171 nu ești in pagina potrivita, după ce dai pe Orange Romania Communications ar trebui sa vezi aceasta pagina si aici sa primești eroare, pare ca tu încerci sa te autentifici pe pagina de voyo.
la 03-10-2023 01:18 PM
Cred ca o intoarce in login-ul de Voyo. 🙂 Pare sa fie un bug. Intri pe OROC, dar te intoarce inapoi in Voyo, si incearca sa foloseasca detaliile de login ca detalii Voyo, ceea ce binenteles ca n-o sa mearga.
la 03-10-2023 01:21 PM
Eu am primit alta eroare, Login with Telekom account failed.
la 03-10-2023 01:31 PM
E posibil ca pe contul ei sa reactioneze diferit acel login. Din pacate, nu am cont OROC (banuiesc ca nici tu), deci nu am cum sa testez personal chestia asta. Zic doar ca se poate sa fie o problema pe contul ei, si sa dea alta eroare decat cea pe care o vedem noi. 🙂
@Alexandra171 pare ok pe cont, deci probabil ca problema nu e acolo, cum am crezut.
Ai incercat sa iei legatura cu un consultant folosind mijloacele de comunicare de pe pagina de Contact?
Pasii par ok (daca nu cumva mi-a scapat mie ceva), deci nu cred ca e nevoie de alt abonament sau ceva, contul pare ok si el... N-as sti sa-ti spun de ce anume nu functioneaza... Dar poate un consultant OROC te poate ajuta in cazul asta.
la 03-10-2023 01:36 PM
@arsradu eu am încercat pe un cont OROC unde nu am opțiunea activa, dar primesc alta eroare. Login with Telekom account failed.
la 03-10-2023 01:38 PM
Aha.... Am inteles.
O fi eroare pe partea OROC atunci...la login. Banuiesc ca n-ai mai incercat cu alta ocazie, nu? Adica, sa confirmam daca problema e noua sau nu.
la 03-10-2023 01:40 PM
Nu am încercat, e prima data cand încerc.
la 03-10-2023 01:41 PM
Posibil sa fie un bug in login-ul OROC-ului. N-ar fi nici prima si cu siguranta nici ultima ciudatenie marca OROC. :))
la 03-10-2023 01:20 PM
Astea sunt optiunile melee de la orange
ceea ce am facut pana acum este bn sau trebuie alt abonament
la 03-10-2023 01:27 PM
@Alexandra171 iti apare si tie aceasta pagina, aici încerci sa introduci datele de la Orange Romania Communications?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor