04-07-2023 10:50 PM - editat 07-07-2023 05:46 AM
Edit...de de 7 zile in curs de remediere... amanari peste amanari, aplicatie nefunctionala 0 informatii... fostul telekom nu isi batea joc de clienti in halul asta... erau mult mai prompti, a fost de departe cel mai stabil serviciu. Acum nici macar nu ni se spune care e problema... As spera sa fie un caz izolat, dar nu pare. Probabil ca doar cu ajutorul protectiei consumatorului vom si afla 😕
Rusinos orange....
la 05-07-2023 06:15 AM
Salutare!
Probabil că este ceva destul de grav, dacă au dat termen de remediere așa mare. Dacă te referi la OROC, ei au același personal ca și pe vremea Telekom, doar că sunt integrați în grupul Orange.
Chiar îmi pare rău pentru situația extrem de neplăcută prin care treci și sper să se rezolve cât mai repede!
Noi, aici, suntem doar simpli clienți în mare parte, care nu putem să te ajutăm decât cu sfaturi.
la 05-07-2023 07:44 AM - editat ultima oară la 05-07-2023 08:10 AM de DanielaH
Multumesc de raspuns, sunt sigur ca si orange mai arunca o privire pe aici, si e bine sa vada si altii feedback-ul.
Din pacate nici la conversatia cu un agent nu au stiut sa imi spuna care e problema, inteleg si eu cand e ceva nasol, dar sa prostesti clientii cu statusuri schimbate sa nu zici ca nu se face nimic... e deja nesimtire probleme la infrastructura de personal poate ca au 😕 Cat a fost Telekom am stat maxim o zi fara net, si atunci a fost nasol, rupsesera cu excavatorul magistrala ce ne leaga de oras ca se construia un drum...si am aflat asta de la ei..
Asa se intampla cand castigurile sunt puse in fata clientilor 😕 Din pacate asta ii va costa pe termen lung, nu sunt singurii furnizori de servicii de genul.
05-07-2023 08:13 AM - editat 05-07-2023 08:14 AM
Salut,
Depinde de problema. Nu mereu tine doar de ei sa se rezolve. Problema cea mai mare aici nu e lipsa serviciilor. Asta se poate întâmplă (si se intampla) la toti furnizorii de servicii de genul asta. Problema este lipsa de transparenta in ceea ce priveste cauza acelei probleme, lucru care ar ajuta foarte mult oamenii sa înțeleagă situația. Si lipsa unui termen de remediere. Dar din nou, nu mereu tine de ei. Si atunci s-ar putea sa nu fie un termen foarte corect oricum. Dar cred ca n-ar strica, chiar si asa.
Da, OROC este tot Telekom Fix sub alt brand. Ma indoiesc ca s-a schimbat ceva in felul in care isi fac treaba. Deci, nu cred ca are legatura cu faptul ca a fost achizitionat de Orange.
De asemenea, nu avem voie date personale in Comunitate. Deci, numarul de telefon, adresa si alte lucruri de genul asta nu trebuie sa fie vizibile cand atasezi o captura de ecran.
la 05-07-2023 09:15 AM
Nu ma ascund in postari, si nu ma deranjeaza ca am publicat adresa, chiar am vrut sa fac asta, si fiind datele mele personale ma indoiesc ca e interzis.
Legat de modul in care orange gestioneaza fostele servicii telekom, da, e o mare problema. De la faptul ca a durat o vesnicie sa transfere aplicatia, relatiile cu clientii sunt de dragul de a fi, transparenta 0, termene 0 ....inteleg ce se intampla in spate, chiar am lucrat in domeniu, si stiu ce se poate face si ce nu in situatii de genul, dar se pare ca orange mai mult incearca sa scape de fostii clienti telekom intr-un mod cat mai urat posibil, altfel nu imi explic mizeria asta. Sper sa ma insel.
Oricum vom vedea care va fi si raspunsul dupa ce protectia consumatorului va ajunge la caz, deoarece pare ca la orange doar asa se misca lucrurile cand un client are probleme( mai multi in cazul de fata)
Sper ca macar sa ia constructiv povestea si sa isi imbunatateasca abordarea pe viitor ...
la 07-07-2023 05:50 AM
Problema inca persista, la toata zona, si ieri am fost sunat de orange si intrebat daca functioneaza serviciul, ca lor le-a disparut alarma 😕 si sa daunrestart la router...si ghiciti ce, au si inchis ticket-ul deschis de mine, mai e deschis doar cel general, pe toata zona 😕
Asa se intampla cand o companie nu da doi bani pe clienti si personal si se uita 100% la profit 😕
Rusinos rau de tot 😕
la 23-07-2023 09:34 PM
Deci aceasta companie isi bate efectiv joc de clienti... acus e o luna de cand serviciile sunt nefunctionale, si 0 informatii....0 termene de rezolvare....deja majoritatea au renuntat, si suepriza , s-a putut face totul fara penalitati contractuale, dovada ca Orange a cumparat Telekom pentru cu totul si totul altceva decat portofoliul de clienti pe care nu da doi bani, si incearca fortat sa ii treaca la Orange. Au dublat reteaua Orange in zona, si acum incearca sa se scape de clientii telekom, altfel nu inteleg mizeria pe care o ofera. Sper ca amenzile de la anpc sunt mari
la 23-07-2023 10:15 PM
Din păcate suportul la serviciile fixe este foarte slab la orange. Cel mai bun suport îl are digi, am sunat odată la 8 seara pt un deranjament și după o ora deja a venit o echipa la mine acasă pt remediere. La orange nu ai sa vezi remedieri așa rapide
la 03-09-2023 05:02 PM
Daca tot e o comunitate orange, merita transparenta maxima....servicile de internet si tv fixe sunt jos din data de 2 iulie... mtumim pentru intelegere... astept si raspunsul de la ancom... vedem pana unde poate merte nesimitirea managerasilor de la orange comm 😕
Efectiv isi bat joc de angajati si de clienti.punandu-i pe ambii in situatii penibile... e incredibil ca autoritatile pot lasa sa se intample asa ceva... 😕
Sa vedem ce bonusuri vor primi, de la dna, sau de bonus de faliment 😕
la 05-09-2023 07:58 PM
De ce nu faci reziliere de contract? Renunta la ei daca nu au nevoie de tine.
Sa nu uiti sa soliciti restituirea banilor platiti pe abonament in perioada in care serviciile au fost nefunctionale
la 05-09-2023 11:21 PM
Dupa doua luni au rezolvat... ma mir, cred ca a ajuns ancom la sesizarea mea, astept raspunsul de la ei inca 🙂 de rentuntat, stii cum e, nu muream nici eu fara ei, nici ei fara mine...dar aveam un contract, eu l-am onorat , platit la timp lunar, ei nu..., acum ca au rezolvat, 0 trust in ei , asa ca o sa renunt si eu, ca lance downtime au, nu ma pot baza pe ei din pacate...asta dupa ce aproape 9 ani cu telekom a fost cea mai buna retea cu cel mai ok uptime, astept totusi raspunsul de la ancom....
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor