anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Internet - nu îmi funcționează de o săptămână

DrCosmin
Începător

O bătaie de joc mai mare decât la Orange nu am văzut. De o săptămână nu îmi merge internetul iar ei îmi spun că știu problema și e în curs de rezolvare. Plătești un serviciu pe care nu îl poți folosi. Frumos așa....

8 Răspunsuri 8

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Destul de neplăcută situația respectivă. Nu ai cerut o reducere a facturii pe perioada de nefuncționalitate a serviciului?

FLo1
#StarMember

@DrCosmin: Bun venit în Comunitate. Se mai întâmplă astfel de evenimente nedorite dar necesare de intervenție la infrastructura rețelei. În astfel de cazuri, mai ales dacă problema se cunoaște, găsești soluții alternative pentru strictul necesar și soliciți să nu fi taxat ca abonament pentru perioada în care nu ai beneficiat de servicii. Solicitarea o adresezi către Serviciul clienți, printr-una din metodele de contact de aici. Numai bine. 

DanielaH
Moderator

Cosmin, s-a rezolvat situația? Ești client Orange sau Orange Romania Communications?

An_Other
Junior

Aceeași problemă pentru mine în Cladova - Serviciul Orange este cel mai rău pe care l-am văzut vreodată - nu funcționează niciodată corect și este imposibil să obțin informații utile de la Orange - și mai rău, nu există alternativă acolo unde locuim

 

An_Other
Junior

Înțeleg că problemele apar cu orice sistem tehnic, dar de ce nu există niciodată informații de la Orange? Ne bazăm pe internet pentru a contacta clienții, așa că atunci când eșuează, afacerea noastră eșuează - cu toate acestea, este imposibil să obținem informații utile de la Orange despre cât va dura eșecul. Ar trebui să existe o reducere automată a taxelor, dar nu - trebuie să aplicați pentru aceasta (și poate să nu o primiți).
Asta se întâmplă de ani de zile, când era RomTelekom/Deutsche Telekom și acum Orange - și nu avem un serviciu alternativ acolo unde locuim - serviciu foarte slab - nici măcar nu putem obține o lățime de bandă decentă. Am încercat serviciul Orange Mobile Internet - mai puțin de 4 kBit/s - asta nu este o greșeală - este viteza pe care am obținut-o.

Si la mine merge mai slabut decat ma asteptam, dar totusi suficient de bine cat sa nu-l bag in seama

Am scris 4 kbit/s - care este practic nimic - este nevoie de ore pentru a descărca orice fișier de orice dimensiune. Dacă ești mulțumit de asta, atunci ești ușor mulțumit.

An_Other
Junior

Linia mea de internet fixă nu mai funcționează de 6 zile - ieri, instrumentele online au indicat că va funcționa de la ora 15:00 astăzi - desigur, nu este - acum singura informație este că Orange lucrează la problemă. Acesta trebuie să fie cel mai prost serviciu de internet pe care l-am văzut vreodată - și am trăit în mai multe țări. Se pare că Orange nu are habar de Serviciul Clienți.