la 01-07-2025 09:06 PM - editat ultima oară la 02-07-2025 10:21 AM de DanielaH
Bună imi poate da cineva un nr de tel sau o adresă de email cu cineva din conducerea Orange pentru o reclamație...cu serviciul clienți tot vb de 2 săptămâni și tot fără televiziune și internet sunt vă rog.
la 02-07-2025 02:47 PM
Mulțumesc Daniela am ajuns acasă de la serviciu și am internet tv nu am da am net😉😉😉
02-07-2025 05:15 AM - editat 02-07-2025 05:18 AM
Salutare!
Din păcate, nu avem așa ceva. Și ce îți spun cei de la Serviciul clienți?
Ai depus sesizare scrisă din Chat Djingo sau din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator? Dacă nu le-ai scris, fă-o și sper să se rezolve!
Succes!
la 02-07-2025 06:44 AM
Salut!
Poți să scrii aici ce problemă ai dacă dorești, va fi analizată de cei de la Orange.
la 02-07-2025 08:20 AM
@Victor02, bun venit în Comunitate!
Ne poți descrie în câteva cuvinte situația ta? Poate putem ajuta.
la 02-07-2025 09:38 AM - editat ultima oară la 02-07-2025 09:40 AM de DanielaH
Bună Daniela am făcut acum 2 săptămâni reziliere la contract și m-a sunat o colegă de-a voastră și m-a convins să rămân la voi si de atunci astept să mă reconecteze degeaba sun că tot asa mi spune că voi fii sunat in cel mai scurt timp și nimic nr meu dacă vrei să verifici ceva 0741xxxxxx
la 02-07-2025 09:42 AM
Mulțumesc pentru detalii. Ne dai, te rog, și codul de abonat pe care sunt serviciile de Internet și TV?
la 02-07-2025 02:47 PM
Mulțumesc Daniela am ajuns acasă de la serviciu și am internet tv nu am da am net😉😉😉
la 02-07-2025 10:06 AM - editat ultima oară la 03-07-2025 03:58 PM de DanielaH
sper să se vadă ce am trimis
la 02-07-2025 09:43 AM
Salutare!
Găsești informații utile despre sesizări/reclamații și termene de soluționare in linkul de mai jos:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-fac-o-sesizarereclamatie
Contacteaza serviciul clienți și deschide o sesizare, ideal prin chatul din aplicația My Orange, unde poți atașa și capturi de ecran sau poze relevante.
Solicită un număr de înregistrare al sesizării, iar după câteva zile, revino și cere un update privind stadiul soluționării.
Dacă nu primești răspunsuri clare sau concrete, poți contacta Orange și prin alte canale (telefon, email, rețele sociale) și solicita escaladarea situației pentru o rezolvare mai rapidă.
la 10-07-2025 02:16 PM
Am postat înainte cu vreo câteva săptămâni o problemă internetul mi-a revenit dar televiziune nu am de o lună.. vă dați seama cum pot da eu notă sau să recomand la cineva Orange cînd eu de o lună is fără servicii
la 10-07-2025 04:17 PM
Îmi pare rău că nu s-a rezolvat complet :((
Am transmis din nou situația ta colegilor mei.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor