la 24-11-2022 10:48 AM - editat ultima oară la 24-11-2022 11:12 AM de DanielaH
As dori sa schimb parola la router și nu știu care sunt datele sa ma loghez, ma puteți ajuta, va rog ???
la 24-11-2022 11:08 AM
Pe spatele routerului (sau la baza lui) ai o eticheta (alba sau argintie) cu un cod de bare (sau mai multe) si niste date tehnice. Vezi daca apare User si Password pe el.
la 27-11-2024 02:00 PM
Da, dar eu nu ma pot autentifica. Am incercat si username si password pentru Wifi -- dar tot in zadar! Ce alt username/password trebuie sa utilizez?
la 10-12-2025 06:25 PM
Salut!
Pe spatele echipamentului ZTE, ai o etichetă. De acolo iei: -http:// ip-ul trecut, web username: admin (sau ce scrie) si web password: parola, pe care o folosești.
Succes!
la 27-11-2024 01:55 PM
Axiomaticule, Cum ajungi la acea interface? Eu am incercat adresa indicata pe spatele boxei ZTE. Din pacate, nu ma pot autentifica. Incerc ambele vaiante, Web si Wifi. Introduc correct username si password, dar nu reusesc sa ma autentific. Incercat de vreo 10 ori. Ce alt username si password se necesita? Mersi anticipat.
la 10-12-2025 05:09 PM
Salutari!, am un router ZTE F6600R(cel putin asta scrie in portalul web) pe spatele lui pe eticheta scrie ZTE Internet Box Wi-Fi 6 OPERA VHO-ORO0100501 , pe spatele acestuia pe langa datele de logare la wi-fi sunt si datele de logare pentru web portal, acestea nu au fost schimbate nici odata dar totusi cand incerc sa ma conectez primesc eroarea "Numele de utilizator sau parola conține o eroare.", daca resetez routerul, voi pierde configuratiile pentru internet? Sau va trebui doar sa setez din nou ssid si pass pentru wi-fi? De 3-4 zile tot incerc sa accesez web portalul
10-12-2025 06:44 PM - editat 10-12-2025 06:59 PM
Salut, la web username ar trebui sa ai admin, cu "a" mic. Tu ai scris cu A *a mare*, din ce vad. 😄
la 10-12-2025 07:35 PM
A fost scris in graba doar ca sa prind eroare in screenshot chiar si cu "a" mic tot nu merge 😞
la 10-12-2025 08:56 PM
O soluție ar fi resetarea dispozitivului la setările din fabrică. Dacă nu ai experiență, cel mai bine ar fi sa apelezi la suport Orange, pentru că din cauza mai multor încercări eșuate de autentificare, riști un blocaj (majoritatea routerelor au o măsură de securitate care blochează temporar accesul după câteva (de obicei 3-6) încercări greșite).
la 25-11-2022 11:04 AM
Mulțumesc mult
la 10-12-2025 05:16 PM
Sa schimbi parola la router din interfata web http://192.168.1.1 este o bataie de joc. Atatea limitari si restrictii incat te descurajeaza sa NU mai incerci. Mai pe romaneste este o mizerie.
la 10-12-2025 05:17 PM
Ai reusit macar sa te loghezi pe portalul web?
10-12-2025 05:43 PM - editat 10-12-2025 05:53 PM
De logat da, de schimbat m-am lasat pagubas. Oricum l-am setat in mod bridge pt. routerul meu personal pt. ca feedback-urile clientilor sunt inutile la Orange. Ei (Orange) stiu cel mai bine.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor