anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reziliere televiziune OROC

Blue12
Senior
Buna din nou. In ultimul timp problemele cu tehnologia se cam tin lant de mine, asa ca ma adresez din nou voua....
Poate stiti, dar in data de 18 august 2022 am fost la un Orange Store pentru a incheia un contract Orange Love Tv+net 4G 10. Tot in acea data doamna de la Orange store mi-a spus ca pentru ca aleg un pachet Love, pot renunta la televiziunea de la OROC, care oricum e in afara perioadei contractuale. Mi-a facut o copie dupa buletin si mi-a spus ca se ocupa ea de reziliere, iar undeva inspre sfarsitul lunii septembrie ar trebui sa fiu sunat pentru confirmarea inchiderii contractului. Doar ca, nu am fost sunat pana acum de nimeni, iar luna aceasta am platiti si Orange Love si tv-ul de la OROC pentru care am facut cererea de reziliere.
Am lasat un mesaj celor de la Orange prin formularul online, azi m-au sunat si mi-au spus ca ei sunt de la departamentul deranjamente si nu ma pot ajuta in acest sens, dar imi fac legatura catre departamentul contracte, sa nu inchid telefonul. A pornit o muzica, apoi s-a facut liniste cateva secunde si s-a inchis apelul. Ce sa fac?
Eu cred ca
1. Doamna din Orange store a uitat de cererea mea de reziliere si nu a depus-o, sau
2. Inca mai dureaza pana se proceseaza cererea
Nu as dori sa platesc si luna urmatoare un abonament de televiziune pe.care nu-l folosesc, de aceea ma gandeam ca poate imi puteti da o parere
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Eu zic să depui o cerere la rezilieri@orange.com și să le lași număr de telefon și toate celelalte elemente pentru a rezolva problema. Chestiile acestea cu rezilierile fără număr de înregistrare ș.a.m.d. pot avea urmări neplăcute. Ai detalii aici despre cum trebuie să faci: https://comunitate.orange.ro/questions/2982691-reziliere-contract-persoana-fizica Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Eu zic să depui o cerere la rezilieri@orange.com și să le lași număr de telefon și toate celelalte elemente pentru a rezolva problema. Chestiile acestea cu rezilierile fără număr de înregistrare ș.a.m.d. pot avea urmări neplăcute. Ai detalii aici despre cum trebuie să faci: https://comunitate.orange.ro/questions/2982691-reziliere-contract-persoana-fizica Baftă!

Blue12
Senior
Multumesc mult. E vina mea, trebuia sa fac asta de la bun inceput....

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Fă-o urgent, că în nădejdea... Oricum, dacă ar fi ceva făcut deja , nu se întâmplă nimic. Baftă!